Discovery of the day #4

Ola people,

Vandaag weer een nieuwe Discovery of the day, waarin ik mijn nieuwst ontdekte band, Youtuber etc bespreek. Dit keer is het de band Taymir, een Nederlands groepje van vier jongens die Beatles/Arctic Monkeys-achtige muziek maken. De groep bestaat uit: Bas Prins (zanger), Quinten Meiresonne (bassist en zingt ook), Harrie Roelse (drums) en Mikkie B Wessels (gitarist en zingt ook). Ik ontdekte ze via een filmpje van Iliane, die ik ook liet zien in mijn Youtube people 3: part 3 – Nederlandse editie. Ik vond Taymir wel een interessante naam voor een band en was benieuwd wat voor muziek ze maakten. En toen had Taymir er opeens een fan bij! 😀

Dit was het eerste liedje dat ik van hun hoorde en ik vond het meteen een leuke vibe hebben. Het is vrolijke muziek en klinkt gezellig door je kamer heen. Natuurlijk was ik benieuwd naar meer dus…

Gelukkig was er ook meer! En ja hoor, de Taymir met hun Beatles-vibe waren naar Londen geweest om dit clipje op te nemen. Ik vind het er leuk uitzien, maar ook heel leuk klinken. De liedjes zijn niet super lang, maar zijn precies goed. Taymir’s muziek maakt mij blij en ik vind dat ze echt veel meer credits verdienen! Ze hebben al een album uitgebracht (heet: Phosphene) en dus weet ik opeens wat ik voor mijn verjaardag wil… 😛 Nog wat nummers van ze om het af te leren:

Dit was het voor vandaag. Ik hoop dat jullie Taymir ook leuk vonden om te beluisteren en voor de rest wil ik jullie nog een fijne middag wensen!

 

 

Plaats een reactie