Let’s get started

En hier is ie dan!

Mijn eerste artikel van deze blog!

Ik wilde al heel lang een blog hebben, want het leek me echt iets waar ik dingen even kwijt kan. Maar steeds durfde ik het niet dus, omdat ik nogal bang ben met meningen van anderen.

Inmiddels vind ik het al heel wat minder boeiend wat anderen van mij zeggen, dus de blog moest nu wel echt komen. En wat ben ik er blij mee! Ik heb altijd al gehouden van lezen en schrijven en nu kan ik het beide tot uitvoering brengen.

Allereerst zal ik mij even voorstellen:

Ik ben Tessa. Ik ben 17 jaar en houd dus erg van lezen en schrijven. Verder houd ik van leuke dingen doen met vriendinnen, kletsen (zijn leraren heel wat minder blij mee), muziek en spontaan dingen doen.

Ik zal vooral veel op deze blog gaan schrijven over muziek en youtube, want dat zijn echt dingen waar ik me nu erg mee bezig houd. Maar ook veel ander lifestyle dingen zullen aan bod komen. Ook zal ik al mijn artikels eindigen met een vraag. Dus laat zeker je antwoord achter in de reacties!

Verder hoop ik gewoon dat jullie kunnen genieten van mijn blog!

Vraag van vandaag: Waar word jij blij van?

2 gedachtes over “Let’s get started

  1. Trek je niks aan van de mening van anderen, het gaat er om dat jij het leuk vindt om te schrijven en wat anderen daar van vinden is niet belangrijk, dus ga lekker door met waar je mee bezig bent 🙂

Geef een reactie

