Youtube people: part 2

Oke en hier is ie dan weer! Deel 2 van mijn favoriete Youtubers!

En we beginnen meteen met:

Connor Franta! Hij is zo grappig en leuk! Hij uploadt elke maandag nieuwe video’s, dus je maandag wordt dan direct FrantasticMonday. And I love it! Ik word zo blij van Connor. Hij blijft gewoon zichzelf en kan zo grappig doen. Vooral zijn stopwoordjes zijn grappig en op het einde dat hij super snel praat, is gewoon echt een standaard dingetje geworden. Ook heb ik zijn stopwoordjes helemaal overgenomen, want ik merk dat ik nu wel heel vaak ‘Things and stuff’ en ‘When will it end’ zeg…

http://www.youtube.com/watch?v=m5freSf3I7Y

Van dit filmpje heb ik een van de stopwoordje overgenomen, maar kom op! Het is toch ook een zinnetje dat je super snel overneemt?! Voor de rest vind ik echt dat Connor zo grappig overkomt, die gebaartjes, zijn stemmetje die hij opzet, allemaal dingen die me aan het lachen maakt.

http://www.youtube.com/watch?v=6gcIVpGNJk0

Vooral zijn personages in dit filmpje zijn hilarisch. Helemaal in combinatie met zijn prachtige opmerkingen. Ik ben gek op Connor’s filmpjes en het is nu serieus zo dat ik de maandag FrantasticMonday noem en maandag helemaal niet zo’n erge dag meer vind. En dat is toch mooi meegenomen?

De tweede Youtuber is eigenlijk geen 1 maar 6 Youtubers. De boys van Our2ndlife hebben namelijk samen een Youtube-kanaal. Maandag is voor Connor Franta, dinsdag is voor Ricky Dillon, woensdag is voor Sam Pottorff, donderdag is voor Jc Caylen, vrijdag is voor Trevor Moran en zaterdag is voor Kian Lawley. Nou was de groep eerst met Ricardo Ordieres, maar die stapte eruit en toen is Trevor Moran erin gekomen. Alle boys van Our2ndlife hebben ook een eigen account en hebben dit account er dus erbij. Aan het begin van elke week wordt er een thema of uitdaging uitgekozen en daarbij moeten de jongens zelf bij verzinnen wat ze daar precies bij doen.

Nou kijk ik wel naar elke filmpje van alle 6 de boys, maar tuurlijk heb jij je favorieten. Nou is natuurlijk Connor mijn favoriet, maar ook Ricky vind ik erg hilarisch en soms zijn deze filmpjes nog leuker dan die op zijn officiële account.

http://www.youtube.com/watch?v=dP9ZGvMdum0

http://www.youtube.com/watch?v=ppZKKYd1gW8

Hier was bijvoorbeeld de uitdaging om iets van een DIY te doen. En ik moet dan altijd zo lachen, want ze verzinnen dan altijd wel wat grappigs of wat leuks.

http://www.youtube.com/watch?v=Y6fVs87S2f4

http://www.youtube.com/watch?v=_TJ-nR-XGPk

Maar ze doen ook wel dit soort dingen. Het is echt net maar wat het thema of uitdaging van de week is. Ik vind het ook leuk dat ze dit er weer doorheen doen want dat zorgt dat je iedereen weer wat beter leert kennen.

En dan door naar de volgende Youtuber:

MacBarbie07! Officieel heet ze Bethany Mota en zij is echt meer een beautygoeroe. Hoewel ik niet echt van beauty houd, vind ik Bethany echt geweldig! Ze maakt zulke mooie video’s en is altijd vrolijk, dat ik helemaal gek op haar ben geworden. Haar video’s vind ik echt het beste van alle Youtubers die ik heb, want haar video’s zitten zo mooi en goed in elkaar. Nou vind ik niet alle onderwerpen van haar filmpjes even leuk, omdat ik gewoon met sommige onderwerpen echt niks heb, dus het betekent ook niet dat ik haar als de beste Youtuber zie van alle Youtubers, maar ik kan toch zeggen dat ik haar zeker een hoog plekje geeft. Daarom ook dat ze in mijn favoriete Youtuberslijstje staat.

http://www.youtube.com/watch?v=mGaN41UDQvs

Deze video vind ik wel echt leuk om naar te kijken, omdat ik me hier wel voor interesseer ook al kan ik echt niet zo goed mijn haar doen als Bethany. Vooral het spontane en lacherige maakt echt dat je naar haar filmpjes blijft kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=Xtco4lYMnw8

Ook haar muziek die ze onder haar filmpjes zet, zijn zo goed gekozen. Dat maakt haar video’s echt compleet. En de plekken waar ze haar video’s filmt, is ook zo betoverend mooi. Dat geeft me alleen maar nog meer zin om naar Amerika te gaan!

En als laatst hebben we:

The Fine Bros! En dan eigenlijk van hun … react to- filmpjes. Ja, je hebt namelijk Elders react to, Teens react to, Kids react to & Youtubers react to. Nou vind ik Teens react to wel het leukst, maar ook de andere zijn echt geweldig om te kijken. Rafi en Ben zijn hiermee begonnen en het is nu een dikke hit op Youtube. In de react filmpjes wordt er een clip laten zien wat kan gaan over van alles: muziekclips, ernstige dingen die zijn gebeurd, movie-trailers of viral video’s. Na afloop van dat filmpje wat ze lieten zien, worden er vragen gesteld en de mensjes aan wie die vragen worden gesteld, moeten daar dan op antwoorden om zo de filmpjes ‘te analyseren’. En wat worden er toch geniale antwoorden gegeven! Het zijn niet steeds dezelfde mensen in de video’s en ik vind dat alleen maar leuk, want dan heb je steeds weer een verrassing van wie er komt en waar het filmpje over zal gaan en de sfeer die je van de video’s krijgt is alsof je er zelf in meespeelt. Ik vind dit idee zo leuk en zo slim bedacht. Ik wou dat ik in zo’n clipje mee kon doen! Ik denk stiekem dat dit wel mijn favoriete kanaal is om te kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=WgII2gDY-Rw

Zo grappig zijn die ouderen eigenlijk. Soms vinden ze dingen nog best leuk terwijl je het eigenlijk niet verwacht. Je merkt dan eigenlijk wel dat die ouderen soms nog helemaal niet oud willen zijn en echt nog mee willen doen met de jeugd.

http://www.youtube.com/watch?v=uhkq5f44TEc

Het is zo leuk hoe verschillend de kinderen eigenlijk wel niet zijn. En je ziet ze echt opgroeien door de afleveringen heen en ook hun mening verandert mee. Dat is echt zo cool om te zien. Voor de rest is het ook gewoon zo schattig hoe sommige kleine kinderen over iets denken.

http://www.youtube.com/watch?v=tEo8GIJlXxw

En de Youtubers… Tja, iedereen zal hier blij mee zijn, want er zitten altijd verschillende beroemde Youtubers in een aflevering, dus er zit vast iemand bij die jij ook leuk vind. Vooral die video’s met Jacksgap erin, daar was ik zo blij mee! En het onderwerp wat ze laten zien, is ook elke keer weer zo anders. Dit is dan weer een viral video, maar de volgende keer is het weer een muziekvideo, het is elke keer weer een verrassing.

http://www.youtube.com/watch?v=Yah40wl3_tM

En nou mijn favoriet… De teens react to! Ik vind dit toch wel echt de leukste, want het is mijn leeftijdsgroep en hier zitten de leukste mensjes in. Vooral Lia, Eric en Kostas zijn mijn favorieten (daarom ook hun foto’s naast the fine bros). Ze hebben zulke prachtige commentaar en geniale opmerkingen. Deze aflevering is een van mijn favorieten van alle afleveringen die ze hebben gemaakt. Vooral Kostas geniale opmerking over 1D (2.05) vind ik geweldig.

http://www.youtube.com/watch?v=bQCLSuNNzbM

Hier is die Eric super grappig! Ik had eigenlijk ook echt niet verwacht dat hij van Taylor Swift hield, dus dat was een grappig verrassing en daarom hou ik van deze afleveringen. Je weet nooit wat je kan verwachten!

http://www.youtube.com/watch?v=VF6cmddWOgU

Maar ze laten ook dit soort filmpjes zien. Ik vond het goed dat ze deze deden, want het was niet alleen om te laten zien hoe erg het pesten kan zijn, maar ook om te laten zien hoe verschillende mensen er ook verschillend op reageren en dat de Teens hun eigen verhaal eens lieten horen. Want dat was namelijk nog niet echt aan bod gekomen.

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie mijn favorieten leuk vonden en laat vooral een reactie achter als je een van de kanalen kent of juist door dit artikel bent gaan kijken!

Vraag van vandaag: Welke van deze 4 kanalen vind jij het leukst en waarom?

Geef een reactie

