Tag: Get to know me

Heey, ik had weer eens zin om een tag te doen en aangezien jullie mij nog niet echt goed kennen, vond ik deze tag wel heel geschikt. Deze tag bevat vragen over willekeurige dingen en vragen over mijzelf. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Geboortejaar:

Ik ben geboren in 1995.

Hoe lang ben je?

Ik ben rond de 1.65 m. Dus niet heel lang of klein.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

Cliche, maar: ‘Ff kijken of iemand nog wat gezegd heeft op whatsapp.’ Ik kijk namelijk altijd als eerst op mijn mobiel als ik wakker word.

Waar ben je op dit moment?

Thuis in de eetkamer met mijn mobiel naast me waar ik de hele tijd op kijkt, omdat er allemaal berichtjes binnenkomen.

Single/relatie?

Helaas nog steeds single.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:

Een serieuze, maar ook vrolijke, onhandige meid.

Guy/Girlcrush:

Ik heb niet echt een crush, maar ik vind Jack en Finn Harries toch wel erg leuk. 😛

Wat zou je op dit moment willen?

Eten! Want ik heb nu wel honger na het al die artikels schrijven. Ik neem denk ik zo lekker ff wat te eten.

Wat is je doel in het leven?

Cliché, maar van het leven genieten. Dat is denk ik het beste wat je kan doen. En als je even een slechte tijd hebt, weet dan dat het altijd weer beter wordt!

Waar ben je bang voor?

Er zijn wel meerdere dingen waar ik bang voor ben, maar een ding is zeker wel hoogtes! Ik heb er niet zo zeer last van als ik goed vast zit, maar vooral als ik gewoon los zit, dus te pletter kan vallen. Ik kan mezelf dan bijna nooit echt goed onder controle houden. Ik zit dan altijd heel erg te trillen en wordt heel bang, boos en chagrijnig.

Heb je je rijbewijs?

Nee, nog niet. Ik denk erover om het na mijn examens te doen, want het is toch wel erg handig om een rijbewijs te hebben.

Nagellak of lippenstift?

Dit is echt een makkelijke vraag, want ik maak nooit gebruik van lippenstift, dus nagellak. Ik vind het vooral leuk om dan colbertjes op mijn vingers te maken. Klinkt nu heel raar, maar als ik het weer eens doe, zal ik er een artikel over maken.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

De zomer! Ik hou niet van kou en het grauwe weer, dus zoiezo zomer. Ook vind ik de lente wel erg leuk, met de dieren die dan allemaal jonkies krijgen. Maar de zomer is gewoon zo lekker met dat mooie warme weer en de zon en de lekker lange zomervakantie. 😀

Wil je ooit gaan trouwen?

Of ik echt wil gaan trouwen weet ik niet. Wel wil ik zoiezo een vriend krijgen en als hij mij dan ten huwelijk zou vragen, zou ik denk ik wel ja zeggen, maar hij zal het nooit van mijn kant horen dat ik wil trouwen.

Ben je een healty-freak?

Nee, eigenlijk niet. Ik eet op zich wel gezond, want ik lust alles, maar ik hou ook wel van lekkere toetjes of snoepjes of chocola. Dus echt heel gezond zou ik het ook weer niet noemen. Daarnaast doe ik nu niks meer aan sport (deed aan karate, maar ben gestopt) en zou eigenlijk wat vaker moeten hardlopen, maar daar komt telkens weer niks van.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Ik heb blond haar en een lengte tot ongeveer mijn elleboog. Het is dus best lang en ik vind dat ik weer naar de kapper moet. Ook wil ik eigenlijk wel een pony, maar daar ben ik nog steeds niet over uit en ik durf het denk ik ook niet zo goed.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?

Dit vond ik een moeilijke, want ik heb niet echt een kleding of make-up item dat ik nu heel graag zou willen. Wat ik wel heel graag wil is een ukelele! Ik vind dat zo’n leuk instrument, dus die zou ik wel heel graag willen. Ik hoorde geloof ik dat mijn broertje en zusje die wel voor mijn verjaardag willen kopen. 😛

Heb je tattoos?

Nee geen tattoos. Ik vind ze bij sommige mensen wel echt heel mooi staan, maar zelf denk ik niet dat ik er ooit een zal zetten. Als ik dat wel doe, dan zal het vast iets met muziek te maken hebben.

Heb je piercings?

Nee, behalve mijn gaatjes in mijn oren, heb ik geen piercings.

Draag je een bril?

Ook daarop moet ik nee beantwoorden. Mijn ogen zijn nog goed, dus ik hoef geen bril. Wel hou ik van (zonne)brillen en als iemand een bril heeft, doe ik hem meestal wel ff op en maak er een foto van. Ik heb al een aardige verzameling foto’s. 😛

Wat is jouw perfecte pizza?

Ik denk dat dat mijn moeders zelfgemaakte pizza met spinazie is. Het is echt heel lekker met die spinazie en de kaas, tomaat, ui en kalkoenreepjes. 😀

Favoriete eten/drinken?

Oeh, lastig. Ik vind namelijk echt heel veel lekker. Als ik iets moet kiezen als eten is het denk ik pizza of tortilla’s. Ze zijn allebei erg rijk te beleggen met van alles en nog wat en je kan het helemaal naar je eigen smaak maken. Drinken vind ik dan weer makkelijker. Ik vind namelijk sprite/7-up het lekkerst om te drinken.

Wat is je favoriete parfum?

Ik heb niet echt een favoriete parfum, omdat ik gewoon niet veel parfums heb, dus hier kan ik moeilijk antwoord op geven.

Wat is het laatste wat je kocht?

Dat was in Thessaloníki (Griekenland) en we zijn daar op de laatste dag wezen shoppen. Ik had daar als laatste artikel een kort spijkerbroekje gekocht. (Vakantie-artikel komt nog online)

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?

Toen lag ik nog heerlijk te slapen in mijn bedje.

Favoriete ijsje?

Dat is dan toch Magnum. Ik vind dat ijs zo lekker en ik neem dan vooral Magnum met nootjes. Hmmmm

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?

Echt een heel goede slaper ben ik ook weer niet, maar vroeg opstaan kan ik zeker niet. Ik ben echt een avondmens, dus vroeg opstaan is echt een ramp voor mij.

Wat zijn je plannen voor 2014?

Positief zijn en nog meer dingen doen dan in 2013. En mijn schoolexamen halen.

Met hoeveel kussens slaap jij?

Vroeger met meerdere, maar nu met alleen mijn hoofdkussen.

Ben je een ochtend of avond persoon?

Zoiezo avond! Ik vind het heerlijk om laat op te blijven en de avond zien vallen. De ochtend vind ik altijd vreselijk, helemaal in de winter als er sneeuw ligt waar ik dan doorheen moet fietsen of gewoon al de kou zelf en ik vroeg op moet staan om op tijd op school te komen. Nee geef mij maar de avond waar je niks meer bij hoeft te doen.

Ben je geordend of rommelig?

Echt heel geordend of rommelig ben ik ook weer niet, dus een beetje van beide. Ik kan wel netjes zijn, maar niet met alles. Zo heb ik bijvoorbeeld niks in mijn kamer op de grond iets slingeren, maar is mijn bureau daarin tegen een grote berg van rotzooi.

Wat wil je op dit moment graag zien?

Tot voor kort was dat de film: Now you see me, maar die heb ik laatst gekeken (artikel komt online). Dus nu zit ik dan weer op een nieuwe film te wachten en dat is The hungergames: Catching fire. Ik vond het eerste deel zo vet en stoer in elkaar zitten en ik ben gewoon heel benieuwt naar het tweede deel. Ik hoop echt dat het net zo goed is als het eerste deel!

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Ik hoop dan mijn studie al te hebben gedaan en ergens aan het werk te zijn. Ook hoop ik dat heel mijn familie en ik nog gezond en gelukkig zijn. En ik hoop veel van het leven te kunnen genieten.

Wie mis je op dit moment?

Op dit moment mis ik niemand.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Ik denk dat dat mijn glimlach is. Ik heb best een natuurlijke glimlach van mijzelf en ik ben blij met de vorm van mijn mond, dus ja ik kies mijn glimlach.

Ben je verlegen?

Hangt een beetje af van de situatie en personen. Ik kan heel verlegen zijn als ik me echt niet op mijn gemak voel, maar het kan ook zijn dat ik heel druk en absoluut niet verlegen ben.

Heb je een accent?

Niet dat ik het hoor. 😛 Maar ik geloof dat dat wel meevalt, want mijn ouders hebben echt geprobeerd om te zorgen dat ik niet Brabants ging praten en ik geloof dat dat wel aardig gelukt is.

Zussen/broers, hoe oud?

Ik heb een jongere broertje van 15 jaar en een jongere zusje van 13 jaar.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

Mijn leven ziet er echt uit als een normaal schooltiener. Ik ga naar school, kom thuis, maak wat huiswerk en dan is de dag alweer om. Verder heb ik nu vakantie, dus gelukkig geen school en dat betekent veel leuke dingen doen met familie en vrienden. En veel bloggen natuurlijk. 😀

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden en wat meer van mij te weten zijn gekomen.

Vraag van vandaag: Hoe ziet jullie dagelijks leven eruit?

Geef een reactie

