MusicMonday 6

Vandaag heb ik weer een MusicMonday voor jullie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Dit liedje leerde ik kennen door mijn broertje. Hij had deze als zijn wekker gezet en ik vond het echt een heel leuk liedje. Mijn broertje heeft best een leuke muzieksmaak met veel liedjes die ik niet ken, dus ik kan altijd nieuwe liedjes ontdekken bij mijn broertje. Place to run from is echt zo’n film liedje vind ik. Het is echt goed gezongen en gewoon een leuk liedje.

Oke dit liedje kent iedereen denk ik wel. Maar wat is dit toch zo’n swingend en cool liedje om te luisteren. Ook de clip is helemaal geweldig! Terug in tijd en super leuke danspasjes. Ik word helemaal blij van dit liedje!

Ik heb het al eerder gezegd dat ik Aiden Grimshaw geweldig vind. Ook hier is ie echt goed, ook al is dit een wat sneller nummer. Ook de rapper hier, Smiler, is goed en ik vind het gewoon weer een heerlijk nummer om naar te luisteren.

Dit nummer is dan weer een wat raarder nummer. Toch vind ik het echt een leuk liedje, juist omdat het anders dan anders is. Vooral het refrein vind ik hier leuk.

Wat een heerlijk nummer is dit! Hoewel het origineel van Austin Mahone wel leuk is, zoals de sound effects en de coupletten, vind ik deze cover van The vamps veel leuker. The vamps zijn geniaal als het op instrumentaal gebied komt en ook met zingen zijn ze sterk. Eerst kozen ze niet altijd even goede liedjes voor bij hun stemmen, maar de laatste tijd zingen ze allemaal liedjes die dan beter zijn dan het origineel. Dit liedje begint al goed en lekker en daarna wordt het alleen maar leuker. Echt een aanrader!

Dit is ook echt zo’n leuke cover. Ook het clipje is leuk en geniaal. Ik word echt vrolijk van dit liedje en dans dan swingend door de kamer als ik hem hoor. Ze maken echt zulke leuke covers en verdienen echt meer respect, want ze zijn echt goed en origineel met hun covers. En ook zijn ze gewoon zo super schattig! Andere geniale covers van hun zijn: 22 van Taylor Swift, Vegas girl van Conor Maynard & Brokenhearted van Lawson.

Ik zei het al, Brokenhearted van The vamps is leuk, maar het origineel is ook echt heel leuk. Daarom dat die ook in het rijtje moet. Ook B.O.B. klinkt hier heel goed in en maakt het liedje echt af. Ook taking over me en standing in the dark vind ik leuke liedjes van hun en zijn zeker de moeite waard om ff te luisteren.

En dit was het dan weer! De MusicMonday van deze week. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!

Vraag van vraag: Wie of welke band kunnen goed liedjes coveren volgens jullie?

Geef een reactie

