MusicMonday 7

Vandaag heb ik weer een MusicMonday voor jullie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Oh dit vind ik nu echt een leuk liedje. Het clipje ziet er zo leuk uit! Ik zou ook wel eens een kamer helemaal vol met ballonnen willen hebben. Lijkt me zo leuk! Dit liedje is echt heerlijk swingend en echt zo’n liedje dat je kan meezingen. Dus dat doe ik dan ook! 😛

Dit liedje kreeg ik van een vriendin en ik vind het echt een heel mooi en lief liedje. Toch blijf ik de clip een beetje raar vinden. Ik vind het gewoon te raar als jonge kinderen zich zo volwassen gedragen. Ik snap dat het expres zo in elkaar zat, maar toch vind ik het op een of andere manier niet kloppen. Het liedje zelf is wel echt zo mooi gezongen. Ed Sheeran en Taylor Swift is wel echt een goede combinatie en op het einde van het clipje zijn ze wel echt heel schattig.

OMG, was mijn reactie toen ik dit clipje zag! Ik vind het echt een te gek, super cool clipje. Je kan wel zeggen dat ze zoiezo the best videoclip ever hebben! Ik moest zo lachen om de typetjes. Vooral Harry, Zayn en Liam zijn echt geweldig! Ook het liedje vind ik weer heel leuk en ik moest deze dan ook meteen downloaden. Echt zo’n leuk liedje en clipje!

Ik kende MattyB helemaal niet en toen een vriendin me dit liet zien vond ik hem gelijk zo schattig! Ik vind bij dit liedje het zo lief en dat ie dit voor zijn zusje heeft gemaakt is echt super cute. Daarom dat ik hem ff met jullie wou meedelen.

Dit liedje heb ik de laatste tijd heel vaak gedraaid. Ik vind die MattyB zo schattig en hier rapt ie leuk met James Maslow, die trouwens ook echt leuk zingt in dit liedje. Het is zo’n meezingliedje en zo’n leuk liedje! Stiekem vind ik dit dan ook wel een vakantieliedje, omdat je het zo makkelijk kan meezingen.

En dit waren ze alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Vraag van vandaag: Wat vind jij een typisch zomerliedje?

2 gedachtes over “MusicMonday 7

Geef een reactie

