Back to school

Helaas, we moeten weer naar school. Ook ik moet er weer tegenaan. En dat betekent hard werken en minder vrije tijd.

Ik ga nu naar mijn laatste jaar op het vwo. Dit betekent dat ik dit jaar al examens heb en het liefst wil ik er helemaal niet aan denken al wilt school je daar juist alleen maar aan herinneren. Ook heb ik mijn profielwerkstuk die ik moet maken en ook daar gaat heel veel tijd in zitten. Daarom dat ik jullie ff een update wil geven over mijn blog.

Ik ga namelijk wel proberen om mijn blog bij te houden met zoiezo elke maandag een MusicMonday. Ook probeer ik elke donderdag een artikel te plaatsen over verschillende dingen. Het kan helaas zijn dat ik het heel druk ga krijgen en ik dus te weinig tijd heb voor mijn donderdag artikel, waardoor er een artikel minder per week online komt, maar dit probeer ik natuurlijk zo min mogelijk te laten gebeuren. Helaas gaat het schoolwerk dit jaar dus wel even voor. Ik hoop dat jullie er respect voor hebben en ik beloof jullie dat ik zoiezo alles eraan zal doen om 2 artikels per week online te zetten.

Verder hoop ik nog veel leuke dingen te doen dit schooljaar en ik hoop dat het schoolwerk mij dat een beetje toelaat. Ook heb ik nog een leuk ideeetje voor mijn blog, dus er komen zoiezo nog een verrassing aan. En mijn verjaardag komt er natuurlijk aan! Jeetje, ik word dan alweer 18 jaar. De tijd gaat zo snel!

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb geïnformeerd over hoe ik mijn blog dit jaar in stand houd en over wat er zal komen.

Vraag van vandaag: Wat willen jullie nog van mij zien op mijn blog?

2 gedachtes over “Back to school

Geef een reactie

