MusicMonday 8

Vandaag heb ik weer een MusicMonday voor jullie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Dit liedje heb ik de laatste tijd echt heel vaak geluisterd. Het liedje is best bekend, maar ik heb hem laatst weer ‘herontdekt’. Ik vind het een lekker meezingnummer en een fijne beat hebben. Het clipje had ik eigenlijk nog nooit gezien en eigenlijk is het een heel vaag clipje wat niet veel voor het liedje doet. Maar ja, zolang het liedje maar leuk is. ūüôā

Ik ben volgens mij echt heel veel liedjes weer aan het herontdekken, want ook dit liedje is al een tijdje uit. Paramore ben ik weer steeds meer aan het waarderen en dit liedje is echt een heerlijk om naar te luisteren en mee te zingen. Ook brick by boring brick is echt een leuk liedje, dus luister die ook zeker even!

Hunter Hayes zag ik op de blog van een vriendin van mij voorbij zien komen (justsayyessaskia.wordpress.com). En nog dezelfde dag kwam mijn broertje met dit liedje aan van Hunter Hayes! Hoe toevallig!¬†Ik vond beide liedjes leuk, maar deze vond ik nog iets vrolijker en leuker. Daarom dat ik dit liedje met jullie¬†meedeel.¬†Het is echt zo’n heerlijk liedje om te luisteren!

Eigenlijk wou ik een ander liedje horen van Adam Lambert, maar die kon ik zo even niet vinden, dus klikte ik hier even op om bij de rest van zijn liedjes te kijken. Maar ik werd helemaal blij verrast van dit liedje, want toen ik het begin hoorde, wilde ik alleen maar verder luisteren. Het lied heeft een heerlijke beat en zorgt er echt voor dat ik swingend meedans op de muziek. Echt een aanrader!

Ik zag dit liedje bij een tweet van teskuh.nl voorbijkomen en later ook nog eens op haar blog en ik vond dat ik het liedje eens moest beluisteren. Dus ik zocht hem op en luisterde naar het liedje en ik werd eigenlijk niet echt blij. Ik vond het liedje een beetje raar en kon het op dat moment niet zo goed waarderen. Maar een paar dagen later begon ik te merken dat ik dit liedje in mijn hoofd zat te zingen, dus weer zocht ik hem op. En gelukkig kon ik het liedje de tweede keer wel veel meer waarderen, waarna ik hem op mijn mobiel zette en ik het liedje helemaal geweldig begon te vinden. Ik vind dit lied echt een lied dat je moet gaan waarderen, want het is eigenlijk wel echt een heel goed en lekker liedje om te luisteren. Deze heb ik tegenwoordig echt de hele tijd op repeat!

En dit was mijn MusicMonday voor vandaag alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat een reactie achter met jouw favoriete muziek van dit moment.

Vraag van vandaag: Welk liedje vind jij nu helemaal leuk, maar vond je de eerste keer toen je het luisterde niks?

Geef een reactie

