Let’s make a video

Ola people,

Ik heb vandaag een bijzondere blogpost, want dit keer heb ik een filmpje. Ik heb deze blog al een maand en ik vond het eens tijd om ook video’s op mijn blog te zetten. Dat kan natuurlijk alleen als je een echt Youtube-account heb, dus dat heb ik gemaakt! Mijn kanaal heet: TessaVlogIt en ik ben heel benieuwd hoe jullie het vinden.

En dit is mijn allereerste filmpje! Ik heb over dit filmpje nog best lang over gedaan, maar ik ben wel blij met het resultaat. En voor jullie is het ook leuk, want nu kunnen jullie heel wat meer video’s van mij verwachten. Ik kreeg al een goed idee van een bezoekster op mijn blog om een haul te doen over mijn verjaardagscadeautjes (over een maandje ben ik jarig) en ook zelf heb ik al wat leuke ideetjes. Maar als je zelf ook een idee hebt, laat het dan vooral achter in de reacties. Alle ideeën zijn welkom! And now…

Let’s get started and make a lot of video’s!

Vraag van vandaag: Wat vind jij leuke video’s om te bekijken?

ps.

Muziek is van:

1. Sanne Schoemaker- cover Better Together van Jack Johnson
https://www.youtube.com/watch?v=Os06L…

2. Beyond this life van Bart Stoop
https://www.youtube.com/watch?v=1f1EL…

Een gedachte over “Let’s make a video

Geef een reactie

