Current loves

Vandaag laat ik jullie mijn ‘current loves’ zien. Dit zijn dingen die ik op dit moment erg leuk vind en het mag echt van alles zijn.

Current love 1: kaas met tomaat op brood

Ik hou van kaas en ik hou van tomaat en die combi samen op brood is hemels! Ik kan maar geen genoeg krijgen van de combinatie en neem elke keer weer. Het is al een maand lang mijn favoriete beleg, dus dat geeft aan dat ik het dan al heel vaak moet hebben gegeten.

Current love 2: de zon

Ik mis de zon nu al! Ik was zo blij dat het nog even lekker zonnig was. De dag is meteen beter en ik vind het zo leuk en mooi aan de zon, dat het alles zo veel mooie kleuren geeft. Het gras is groener, de lucht is blauwer en de bloemen gaan nog even verder met groeien. Iedereen is gewoon veel blijer wanneer het zonnetje schijnt en dat is ook logisch als de wereld opeens veel mooier lijkt. Helaas is het nu echt wel herfst aan het worden en ik baal wel van de vele regen en veel kouder weer. Ik hoop echt dat het nog even op mijn verjaardag mooi weer is, omdat het natuurlijk leuker is om op een mooie zonnige dag je verjaardag te kunnen vieren.

Current love 3: mijn blog

Ja, ik hou echt van mijn blog en ik zou willen dat ik veel meer kon bloggen dan twee keer in de week. Tuurlijk zou ik dat in theorie makkelijk kunnen doen, maar ik denk dat mijn ouders niet echt blij met mij zouden zijn als ik te weinig voor school doe, dus daarom dat ik het bij 2 artikels per week houd. Ik neem mij echt voor om na mijn examens echt elke dag een artikel online te zetten, want dan heb ik alle tijd en ik vind het gewoon zo leuk om te doen. Ik hou van jullie en ik hoop echt dat jullie mijn blog leuk vinden en je mag altijd reacties of ideeën geven voor mijn blog!

Current love 4: mijn verjaardag

Hoewel ik niet iemand ben, die heel erg naar haar verjaardag uitkijkt, heb ik dat nu wel heel erg. Ik word 18 jaar en dat betekent dat ik nooit meer zo veel ideeën heb (zoals je vroeger wel had) over je verjaardagscadeautjes en niet meer zo erg aan het aftellen bent. Toch heb ik dit jaar wel wat kriebels in mijn buik als ik aan mijn verjaardag denk. Het is toch wel de verjaardag waarop je echt volwassen word en ik herinner me dat ik dat vroeger altijd zo ver weg vond lijken, maar nu komt die dag dus echt heel dichtbij. Het geeft me een beetje dubbel gevoel, want ik vind het erg leuk om volwassen te worden, maar stiekem wil ik ook gewoon nog die kleine meid zijn, die niet voor alles verantwoordelijk hoeft te zijn. Want tja, er komen opeens veel brieven langs, bijvoorbeeld dat ik voor mijn eigen zorgverzekering, mijn studiefinanciering en nog meer van dat soort brieven, moet zorgen. Maar ja, laten we nu maar gewoon uitkijken naar de dag dat ik 18 word en het eens zien, waar het ons brengt.

Current love 5: Youtubers Kelvin & Peter

De boys van Cinemates en Cinebuddies hebben mij helemaal blij gemaakt. Ik was ze wel eens eerder tegengekomen, maar ik had nooit veel aandacht geschonken aan hun. Ook had ik wel eens op de Thekelvlog gekeken, maar toen zat ik in de fase waarbij ik nog niet wist wat abonneren (ja, ik schrijf het nu wel goed :P) was en dus was ik Kelvin met zijn kanaal snel weer vergeten. Totdat mijn broertje het over Ditismilan had en ik weer meer interesse begon te tonen voor Nederlandse Youtubers. Ik kwam weer bij de Thekelvlog terecht en daarin verwees Kelvin naar Cinemates en Cinebuddies en tja toen moest ik dat natuurlijk kijken. En ik vond het ‘EPISCH!’ zoals Kelvin het zou zeggen. Ik was dus ook gelijk geabonneerd op hun kanalen en het is zelfs zo erg dat ik al hun afleveringen op dit moment al heb gezien. In Cinemates maken ze echt hele coole en mooie afleveringen en in Cinebuddies praten ze over dagelijkse rare dingen en ik heb bij elke aflevering wel moeten lachen (vooral wanneer zijzelf niet probeerde te lachen en het natuurlijk niet lukte). Ze verdienen echt meer respect, want ze zijn echt grappig en goed in hun werk. Dus neem zeker ff een kijkje op hun kanalen!

Mijn favoriete afleveringen van Cinemates zijn:

Mijn favoriete afleveringen van Cinebuddies zijn:

Dit is natuurlijk ook erg leuk :D
Dit is natuurlijk ook erg leuk 😀

En dit maakt het natuurlijk helemaal af en zorgde dat ik wel fan van hun MOEST zijn, want een retweet van Peter maakt je dag helemaal goed! Ik had wel eens eerder naar bekende mensjes getweet, hopend dat ze reageerde, maar al die mensjes hadden dat niet gedaan. En dit keer was het meer zo van: Oh, grappige aflevering van Cinebuddies gezien, dat ga ik eens twitteren en dan wordt je opeens wel geretweet. Super vet natuurlijk en helemaal grappig als je het eerst niet gelooft en denkt dat je ergens verkeerd op hebt geklikt (C’est moi) en er later achter komt dat het toch echt waar is. Je kan je wel voorstellen dat ik een beetje blij was toen ik het (eindelijk) opmerkte. XD

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie dit leuk vonden.

Vraag van vandaag: Moet ik dit artikeltje vaker doen?

Geef een reactie

