MusicMonday 11

Vandaag heb ik weer een MusicMonday voor jullie. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en laat vooral in de reacties achter wat jou favoriete nummer van dit moment is!

Van dit liedje werd ik echt zo blij! We hadden al een tijdje moeten wachten op een nieuw nummer van Conor Maynard, maar WAUW wat een nummer! Heerlijke beat, goed gezongen en er zitten zo veel stijlen in dit nummer verstopt. Het begin is echt heel rustig en een beetje Justin Timberlake achtig, later wordt het een wat harder nummer, maar soms hoor je opeens een stukje wat echt heel hoog door Conor wordt gezongen (iets wat ie wel echt goed kan). Echt zo lekker om te horen en heel goed uitgepakt in dit lied. Ik vind Conor Maynard ook echt een goed voorbeeld van een jongen die met Youtube is begonnen met zingen en daarna echt tot een goede artiest is uitgegroeid. Respect voor hem en voor dit fantastische lied!

Avril Lavigne heb ik helemaal weer herontdekt. Door haar nieuwe nummer ben weer veel naar haar andere liedjes gaan luisteren en jeeetje wat is ze toch goed. Ik vind echt dat ze heel goed kan zingen en hoewel niet iedereen haar even geweldig vind, kan ik haar heel erg waarderen. Ze maakt echt zulke goede liedjes en dit lied is daar een goed voorbeeld van. Ik heb dit liedje echt de hele tijd op repeat samen met het nummer How you remind me, die eigenlijk een nummer van Nickelback is (ook een goede band), maar die ze echt prachtig heeft gecoverd. Luister die dus ook zeker even.

Dit liedje is echt zo mooi. Het clipje is goed, de tekst is prachtig en James Blunt kan echt fantastisch zingen. Van dit liedje word ik echt helemaal rustig en zorgt voor een soort zen moment. Dit is echt een lied dat je altijd goed blijft vinden, hoe lang geleden je hem ook hebt geluisterd.

Als eerst sorry voor de slechte kwaliteit, maar dit was de enige versie die op Youtube te vinden was. Dit liedje is ook echt super oud en Fay Lovsky is niet bekend, maar ik vind haar echt geweldig. Als ik dit liedje hoor krijg ik helemaal kippenvel en ook als je de rest van het album waar dit liedje op staat (sound on sound confetti), is echt geweldig. De CD van Fay Lovsky hebben mijn ouders als vanaf toen ik heel klein was en het eerste liedje wat ik me kan herinneren uit mijn jongere jaren, is dit liedje. Ik vond dit liedje als kind al heerlijk om naar te luisteren en ik weet nog dat we dit altijd opzette, wanneer we aan tafel zaten te eten. Dit liedje en de CD waar dit liedje opstaat, hebben dus een speciaal plekje in mijn hart en ik denk er serieus over om de CD te kopen om later zelf nog te hebben en misschien zelfs wel aan (hopelijk duurt dit nog een tijdje) toekomstige kinderen te laten luisteren. Zo verliefd ben ik op dit liedje geworden!

En dan door naar een vrolijk liedje! Ik had al in eerder artikels gezegd dat ik The Vamps geweldige cover vind maken. Dit liedje hebben ze zelf gemaakt en ook deze is heel goed uitgepakt. Ik vond het clipje ook heel mooi, vooral het begin is leuk om te zien. Ik moet zeggen dat ik dit niet het allermooiste liedje van hun vind, maar toch is ‘ie wel erg swingend en vrolijk. Dus als je in een blije bui bent, zet dit liedje op en je wordt alleen maar vrolijker! 😀

En dit was het alweer voor vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Vraag van vandaag: Wat is het eerste liedje wat je ooit hoorde?

Een gedachte over “MusicMonday 11

Geef een reactie

