Tag: van 10 tot 1

Hallo allemaal! Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, want mijn blog is niet compleet zonder tags erin. Het is de tag: van 10 tot 1 en daarbij heb je tien vragen die je beantwoord. Hoewel deze tag al best wel oud is, vind ik hem wel heel persoonlijk en leuk om te doen. Dus hier komt ‘ie dan!

10 dingen over mezelf:

1. Ik ben gek op Youtube! Ik spam jullie er echt helemaal vol mee, maar ik vind het gewoon zo leuk en als ik even vrije tijd heb, ben ik Youtube-filmpjes aan het kijken. Het is zo verslavend!

2. Ik heb zeker van mijn 7e tot mijn 13e op karate gezeten. Niemand geloofde het altijd als ik het zo zei, omdat ik nog nogal klein was en er ‘zo schattig’ uitzag. Het was gewoon een sport wat ik echt leuk vond en ik (stiekem) nog steeds wel leuk vind. Ik ben niet echt iemand die heel soft is en ik heb karate echt heel lang met liefde gedaan.

3. Ik ben echt heel erg onhandig! Ik gooi broeken met mobieltjes in de was (hij deed het later nog wel :D), laat een afstandsbediening op een haard liggen die branden (ook de afstandsbediening deed het nog :D), gevaar op de weg en ik kan heel makkelijk iets laten omvallen. Laten we gewoon maar zeggen, dat je mij niet met hele dure dingen moet achterlaten.

4. Ik kan heel goed kletsen en dat zorgt soms voor wat problemen op school. Vaak ben ik iets te luid en iets te vrolijk en een aantal leraren zijn dat niet zo blij mee (sorry XD).

5. Ik kan genieten van kleine dingen, zoals een zonnetje dat vrolijk schijnt (helaas nu niet vaak gezien) of gezellig op de bank zitten bij de haard met wat chocomelk en een koekje.

6. Ik heb zoals jullie waarschijnlijk weten dyslexie en dit zorgt dat ik niet echt goed in talen ben. Toch vind ik talen best leuk en ik merk dat ik tegenwoordig gewoon random woordjes van andere talen door het Nederlands haal.

7. Ik kan echt vreselijk fangirlen over dingen. Vooral over Youtube of muziek kan ik dat goed. XD

8. Ik heb vroeger een dwerghamster gehad, die Snuitje heette. Ik had hem zelf gekocht en hij heeft zeker 3 jaar geleefd. Hij was echt heel tam, kon heel goed klimmen en was echt een knuffelbeestje. Ook hebben we nog konijnen gehad en mijn broertje, zusje en ik zijn er nu nog steeds niet over eens wat de namen van de konijnen (4 stuks) nou waren.

9. Ik heb echt heel lang geduimd. Zeker totdat ik mijn beugel kreeg (rond mijn 11e) heb ik geduimd en we hebben echt van alles geprobeerd om het te voorkomen, maar niks werkte. Totdat ik mijn beugel kreeg! Sindsdien heb ik echt niet meer geduimd en nu denk ik echt terug van: Waarom duimde ik vroeger überhaupt?

10. Mijn blunderlijst is echt extreem lang. Ik ben echt een type dat domme dingen doet en heel veel vergeet. Ik werd een keer zelfs opgebeld of ik nog op het feestje van een vriendin ging komen, want ze gingen net weg. Ik was het feestje helemaal vergeten en dat terwijl het kadootje wel op tafel stond. Yes, that’s me!

9 dingen die je leuk vind:

1. Ik hou van op vakantie gaan. Mooi weer, nieuwe plekjes, nieuwe cultuur en lekker eten! Het liefst zou ik het hele jaar op vakantie willen zijn en allemaal verschillende plekken van de wereld willen zien, maar helaas bestaat er iets zoals school. 😦

2. Muziek! Muziek is echt heel belangrijk in mijn leven, want het zorgt dat ik vrolijk wordt, verdrietig kan zijn en gewoon weer tot rust komt. Daarom ook dat ik graag mijn MusicMondays maak, want ik hou ervan om jullie te laten zien welke liedjes echt helemaal top zijn!

3. Ik ben gek op Youtube! Ik spam jullie er echt helemaal vol mee, maar ik vind het gewoon zo leuk en als ik even vrije tijd heb, ben ik Youtube-filmpjes aan het kijken. Het is zo verslavend!

4. Lijstjes maken. Ik kan ook niet meer zonder. Het wordt anders namelijk te rommelig in mijn hoofd. Het is dan ook echt heerlijk om dingen op papier te zetten, die je nog wilt doen.

5. Papieren en spullen opruimen, want ik kom dan altijd dingen tegen van vroeger en dan bekijk ik alles weer en geniet ik van de momenten die er toen waren.

6. Mijn verhaaltjes die ik vroeger altijd maakte. Ik kon namelijk zo grappig schrijven en die spellingsfouten (XD)! Dat is zo grappig om terug te zien.

7. Veel vrije tijd, want ik ben behoorlijk lui en doe het liefst eigenlijk helemaal niks.

8. Films en series kijken. Dat doe ik echt heel graag, helaas heb ik daar weinig tijd voor nu met school.

9. Mensen die helemaal bij elkaar passen. Of het nou goede vrienden zijn of geliefden. Als ze goed bij elkaar passen dan vind ik dat zo leuk om te zien!

8 dingen die je niet leuk vind:

1. Ik haat ruzie! Dit staat echt bij mij op nummer 1. Het kost zo veel energie van je en is zo nutteloos!

2. Hoogtes. Ik heb hoogtevrees en ik haat hoogtes dus. Het liefst ga ik dat dan ook altijd uit de weg.

3. Naaktslakken. En ook van gewone slakken ben ik niet zo’n fan. Ze zijn zo vies en glibberig en sinds ik er een op mijn vinger heb gehad, durf ik niet meer bij hun in de buurt te komen.

4. Veel schoolwerk, want ik kom zo bijna niet aan mijn vrije tijd.

5. Vooroordelen. Het is echt iets wat ik mezelf heb afgeleerd, maar ik vind het echt vreselijk als mensen dat doen.

6. Fietsen terwijl het sneeuwt.

7. Ziek zijn.

8. De tv die op een vreselijk saai programma staat, omdat je vader dat graag wilt kijken. :S

7 plekken waar je graag komt:

1. Thuis

2. Italië. Het is echt zo’n mooi en heerlijk land om op vakantie te gaan.

3. Bij mijn tante, die in het noorden van het land woont, want die zie ik namelijk niet heel vaak.

4. Bij mijn opa en oma natuurlijk!

5. En bij mijn oma die in Engeland woont, want dan heb je meteen een soort vakantietje ineen.

6. Raar antwoord, maar toch ook school. Ik vind de school waar ik op zit, namelijk een hele leuke school en vind het altijd leuk om mijn vriendinnen weer te zien.

7. In Amsterdam, want het heeft toch wel erg zijn charme.

6 manieren om mijn hart te winnen:

1. Humor

2. Een mooie glimlach hebben, dan smelt ik namelijk XD

3. Kunnen genieten van het leven en ook de kleine details kunnen zien in het leven

4. Spontane dingen doen en niet bang zijn om gek te doen (ik ben namelijk ook behoorlijk gestoord, hoewel het op het eerste gezicht niet zo lijkt XD)

5. Mij uit mijn comfort zone trekken, want ik ben soms te verlegen om dingen te doen.

6. Eerlijkheid, want ik word niet snel boos, maar ik haat leugens.

5 plaatsen waar ik nog heen wil:

1. New York! Ik wil daar zo graag heen!

2. Australië

3. Denemarken

4. Egypte

5. Singapore

4 dingen of personen waar je niet zonder kan:

1. Mijn familie

2. Mijn vriendinnen

3. Muziek

4. Youtube (duhhh :P)

3 van mijn lievelingsliedjes:

Hele random liedjes!

1.

2.

3.

2 wensen:

1. Genieten van het leven

2. Mijn bucketlist van landen en dingen kunnen doen.

1 laatste woord:

1. Work hard, party harder!

En dit was de tag dan alweer. Ik hoop dat jullie mij weer wat beter hebben leren kennen en ik hoop dat jullie hem leuk vonden! Neem deze tag gerust over!

Vraag van vandaag: Wat is jouw wens?

 

Een gedachte over “Tag: van 10 tot 1

Geef een reactie

