Take a picture!

Got you!
Got you!

Ola people!

Vandaag heb ik een leuk artikeltje vol met foto’s met mijn nieuwe camera (jullie zullen hem zien in het filmpje wat morgen online komt). Het is de Nikon d3200 met een lens van VR 18-55. Hij heeft 24 megapixels en had pluspunten gekregen op het filmen. Ik ben echt heel blij met mijn camera, want hij maakt echt geweldige foto’s en daarom dus dat ik het graag even aan jullie mijn eerste geschoten foto’s wil showen!

DSC_0021

DSC_0022

Mijn camera maakt echt zulke scherpe foto’s en het bleek dat ik ze nog veel scherper kon stellen, maar omdat ik de camera echt maar net had, wist ik dat nog niet.

DSC_0023

DSC_0014

De kippen Jetty en Pino waren heel bang voor het geluidje dat de camera maakte, maar Nugget, ons fotomodel, wilde maar al te graag op de foto.

DSC_0031

DSC_0030

Ook deze foto is zo leuk! Je ziet goed dat mijn camera de diepte echt goed pakt.

DSC_0025

DSC_0053

Deze foto was genomen na heel lang te hebben ingezoomd. En wat een scherpte weer!

DSC_0038

DSC_0044

De kleuren zijn echt zo goed op de foto’s te zien!DSC_0047

DSC_0085

Foto die mijn moeder maakte

DSC_0172

DSC_0174

En bewegend beeld pakt ie ook heel leuk. Ik heb ondertussen uitgevogeld hoe die het nog beter pakt, maar voor de eerste serie foto’s is dit niet mis.

DSC_0098

Ook in het pikkedonker schoot hij mooie foto’s. Deze foto van mijn zusje vind ik zo mooi!

DSC_0236

En de volgende dag moest ik gewoon weer even een foto maken. Deze foto heb ik met de timer gemaakt en mijn broertje stormde daarna meteen mijn kamer binnen, omdat hij dacht dat er een alarm afging. Het was gewoon het gepiep van de timer van mijn camera, maar dat wist ‘ie niet. XD

Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden! Het was nog even uitproberen hoe mijn camera werkte, maar al met al ben ik toch zeer trots met mijn eerste geschoten foto’s. Hopelijk komen er alleen maar meer leuke aan! 😀

Vraag van vandaag: Wat is op dit moment je obsessie?

ps. sorry dat er zo veel witregels tussen de foto’s zaten, maar ik kreeg het maar niet weg.

2 gedachtes over “Take a picture!

  1. Leuk! Ik heb ook nog niet zo heel lang een spiegelreflex, zo leuk om daar mee te experimenteren. Dat is misschien ook wel mijn obsessie op dit moment. Overal waar ik kijk denk ik Oh daar kan ik zo’n mooie foto van maken, maar heb mn camera niet mee hihi. Veel plezier nog!

    • Haha, ik heb echt precies hetzelfde! Vooral wanneer ik op de fiets zit, zie ik echt van die dingen die ik zo graag op de foto zou willen zetten. Maar ja een camera meenemen op weg naar school is niet zo heel slim :p

Geef een reactie

