Birthday presents!

Ola! Vandaag heb ik weer een filmpje voor jullie. Zoals belooft heb ik een filmpje gemaakt van mijn kadootjes die ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Hoewel ik zoiezo een beetje te laat was met uploaden, duurde het gister ook echt heel lang met uploaden en omdat ik gister een feestje had, kon ik er toen geen artikeltje over schrijven.

Ik moet nog echt heel erg wennen aan het filmen en dat is waarschijnlijk ook goed te zien aan het geknip en geplak van dit filmpje, maar ik vond toch dat ik dit filmpje moest uploaden, omdat ik het belooft had. Ik zal echt moeten gaan oefenen om betere filmpjes te maken, maar dat moet ik wel leuke ideeën hebben voor een nieuw filmpje, dus als je een idee hebt, laat het dan vooral achter in de reacties!

En nu dan het moment van de waarheid 😛

Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vonden. Ik beloof echt dat mijn filmpjes beter zullen worden, maar het is nu nog echt uitproberen.

Vraag van vandaag: Wat voor ideeën voor een filmpje hebben jullie voor mij?

Geef een reactie

