MusicMonday 13

Dit keer een MusicMonday met allemaal verschillende muziekstijlen. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden!

Hier zat ik op te wachten! Als het goed is, weten jullie dat Eminem een van mijn favoriete rappers is en ik helemaal gek op zijn liedjes ben. Op 5 november komt zijn nieuwe album uit en ik weet zeker dat ik hem dan ook meteen ga luisteren. Eminem had al zijn nummer Berzerk uitgebracht, maar ik en een paar vriendinnen, die ook gek zijn op Eminem, vonden het liedje eigenlijk helemaal niks. Maar goed dus dat dit liedje wel zo ijzersterk is! Dit liedje is echt een heerlijk nummer zoals je van Eminem kan verwachten en ik zet deze dan ook de hele tijd op repeat.

Hoewel ik Miley Cyrus nu vreselijk irritant vind met haar aandachttrekkerij, moet ik toegeven dat ik haar liedjes nu wel leuk vind. Ook dit liedje vind ik heerlijk om naar te luisteren en ik moet toegeven dat ik deze de laatste tijd heel vaak op repeat heb gezet. Als ze nu nog een beetje normaal gaat doen en ophoudt met de aandachttrekkerij dan zou ik wel kunnen zeggen dat ik best wel fan van haar ben. Dus Miley doe je best… ­čśŤ

Oh hier werd ik echt heel blij mee. Dit liedje van One Direction is namelijk uitgelekt en ik vind dat echt helemaal niet erg. Ik ben ook zo benieuwd naar hun nieuwe album die ook in november uitkomt (22 november) en als het dus goed is, zit dit nummer daar dan ook op. Ze gaan een beetje meer de rock kant op met hun album, dus ik ben heel benieuwd. Dit liedje is ook een heerlijk meezingnummer zoals we van 1D gewend zijn en dit nummer maakt me alleen maar meer nieuwsgieriger naar hun andere nummers. Ik wil zo graag hun nieuwe album horen!

Dit liedje is zo mooi! Ik zag het in een tweet voorbijkomen van Peter van Cinemates en ik dacht die gaat ik eens luisteren. Ik was echt meteen verkocht toen ik het hoorde! Het liedje heeft zo’n mooie tekst en Lana Del Rey’s stem komt hier echt heel erg mooi naar voren. Het is een rustig liedje, maar neemt je wel echt mee in het verhaal dat ze vertelt. Zeker een aanrader!

Ook dit liedje is heel mooi en fragiel. Ik vind dat Jessie J altijd leuke liedjes maakt en dit liedje is ook fantastisch. Ik had dit liedje eigenlijk nooit gehoord, hoewel hij al wel lang uit is. Dit liedje heeft een mooie tekst en de stem van Jessie J is echt super mooi. Ook dit is echt een aanrader als je van rustige muziek houdt.

En dit was het alweer. Ik hoop dat jullie deze MusicMonday leuk vinden!

Vraag van vandaag: Wat is jouw favoriete liedje op dit moment?

Geef een reactie

