I’ve got a plan!

Ola people! Vandaag heb ik weer een soort update artikel en ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik het vind.

Youtube’s ondertitel is ‘Broadcast Yourself’ en dat is precies wat ik wat meer wil gaan doen. Eerder was het idee om met wat vriendinnen samen filmpjes te gaan maken, maar dat ik er uiteindelijk niet terecht van gekomen. Toch kriebelt het nog wel een beetje en daarom dat ik wat meer met Youtube wil ‘kennismaken’. Tuurlijk mijn blog blijft echt op de eerste plaats, maar de laatste tijd heb ik zoveel goede ideeën voor filmpjes die ik wil gaan doen, dat ik het zonde vind om die ideeën te laten liggen. Daarom dat ik jullie er ook graag bij wil betrekken over mijn ideeën.

Zo is mijn grote idee om in 20 weken tijd of minder, tien filmpjes te maken. Dit zijn allerlei filmpjes en ik ben heel benieuwd of het mijzelf lukt en of ik tevreden wordt met het resultaat. De ideeën zijn er al, maar de uitvoering moet nog komen. Als alles goed komt, heb ik dus op 20 februari 2014 of eerder tien filmpjes gemaakt.

Wat die filmpjes gaan worden? Dat is nog wel een beetje een verrassing, maar een tipje van de sluier wil ik wel geven. 😛

1. adventure/vlog

2. DIY

3. Kletsfilmpje

4. Tag

5. ?

6. Adventure/vlog

7. DIY

8. Kletsfilmpje

9. Tag

10. ?

Zoals je ziet zijn 5 en 10 nog niet ingevuld. Dit is omdat ik nog niets specifieks voor wist. Dit kan nog komen, maar anders zou ik heel graag een van jullie ideeën willen horen. Dus heb je een idee, laat het dan vooral achter bij de reacties en misschien zie je binnenkort jouw idee in een filmpje voorkomen.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden. Mijn youtubekanaal heet: tessavlogit en ook daar kan je een reactie achterlaten.

Vraag van vandaag: Wat voor filmpjes zou ik nog meer kunnen maken?

 

Geef een reactie

