MusicMonday 14

Ola, vandaag heb ik weer een MusicMonday voor jullie. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Dit liedje is echt zo mooi! Ik vond Sam Tsui al een tijdje goed, maar van Max Schneider had ik nog niks van gehoord. Ook hij is echt zo goed in het liedje en samen zijn ze gewoon zo fantastisch. Hun stemmen passen goed bij elkaar, maar toch hebben ze ook weer heel verschillende stemmen. Hun stemmen maken dit liedje zo sterk en ik luister dit liedje dan ook de hele dag door.

En toen ik Max Schneider had ontdekt, moest ik natuurlijk ook zijn andere liedjes beluisteren. Ik ben nu helemaal fan van hem geworden! Hij heeft echt een hele goede stem en kan echt super goed zingen. Dit liedje is ook een heel goed voorbeeld van hoe getalenteerd Max is. Hij kan goed dansen, maakt leuke liedjes en heeft een prachtige stem. Dit liedje is op dit moment echt mijn favoriete liedje. Het is zo heerlijk swingend en gewoon zo goed. Wat ik grappig vond, is dat ik vind dat het clipje het liedje echt versterkt, terwijl ik dat eigenlijk bijna nooit vind van een clipje. Het clipje geeft het gevoel op een of andere manier heel goed over. Ik weet niet of het de stukjes zijn met het meisje of gewoon het dansen wat echt super is gedaan. Wat ik wel kan zeggen is dat dit liedje echt een aanrader is!

Oke en dan is dit echt het laatste liedje vandaag met Max Schneider erin. Maar dit liedje is gewoon zo goed en mooi. Ik vind het origineel ook echt super mooi en ik kan me nog herinneren dat ik dit liedje ook vroeger echt super leuk vond. Max en Elizabeth hebben het liedje echt heel mooi gecoverd en ik kan van dit liedje maar geen genoeg krijgen. Het is zo fragiel en mooi gezongen en ik vind dat de stemmen echt zo goed op elkaar aansluiten. Ook hier vind ik het clipje echt mooi op het liedje aansluiten en het lijkt wel of op 2.24 wel alsof Max zijn best moet doen om niet te huilen. Echt zo schattig en lief!

Zoals jullie weten, ben ik echt fan van 5 seconds of summer. Ze maken zulke goede muziek en zijn zo goed instrumentaal. Ik werd dus ook weer helemaal blij toen ik zag dat ze een nieuw liedje hadden uitgebracht. Dit liedje is echt zo lief en heerlijk om naar te luisteren. En de clip is gewoon zo leuk, want je ziet gewoon hoe leuk en spontaan die jongens zijn. Echt een leuk liedje en dus een aanrader!

Ik weet dat je hier echt van moet houden. Jake Bugg heeft echt een aparte stijl van zingen en ook echt een hele aparte stem. Ik hou ervan en ik vond dit liedje ook echt heel leuk, omdat het een liedje is dat heel snel gezongen wordt. Iets wat Jake niet zo snel zingt. Ik vind het erg leuk en benieuwt naar meer liedjes van zijn album. Dus als je van wat apartere muziek houd, vind je dit ook echt heel leuk.

En dit was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Vraag van vandaag: Luisteren jullie vaak naar muziek of valt dat wel mee?

Geef een reactie

