How are you?

Woorden die een emotie geven. Woorden die je iets kunnen vertellen. Woorden die zelf een leven gaan leiden. Woorden waar je om kan lachen. Woorden waar je om kan huilen. En op dit moment heb ik meer zin om te huilen dan te lachen. Ik ben moe en ik merk het overal in. In mijn humeur, in mijn fysieke toestand en in mijn hoofd. Ik heb het druk in alles wat ik doe, het is net alsof mijn lichaam alles nog automatisch doet en ik maar van de zijlijn zit toe te kijken. Ik merk dat ik wil slapen en weer wakker worden wanneer ik er weer zin heb, wanneer ik er weer tegenaan kan gaan.

Het is maar goed dat de vakantie zo begint. Ik weet dat ik zelfs in de vakantie nog veel moet doen voor school, maar ik zal niets moeten doen. Ik weet ook wel dat dit gevoel niet voor eeuwig is, maar leuk is anders. Het gevoel is er nu en ik wil dat het weggaat en niet meer terugkomt. Ik ga nog zoveel leuke dingen doen en wil dan niet op de zijlijn staan, maar in het midden van het veld.

Sorry, als je dit gezeur vindt, want zo bedoel ik het niet. Ik wil het alleen maar van mij afschrijven en het kwijt hebben. Ik wil de heldere en blije Tessa weer terug en dit gevoel in een klein donker kamertje stoppen, waar de deur goed op slot van zit.

Oke dan, negatieve gedachtes hebben we nu wel gehad. Nu gaan we eens een positief einde eraan breien met een leuk en schattig filmpje. Want niemand kan dit toch stom vinden! 😛

Die dwerghamster is gewoon zo cool! 😀

Vraag van vandaag: How are you today?

Geef een reactie

