MusicMonday 15

Ola people! Vandaag heb ik weer een MusicMonday voor jullie met allemaal verschillende liedjes. Veel lees- en luisterplezier!

Oh, dit liedje vind ik stiekem echt zo leuk! Het is zo heerlijk dubbelop, want hoewel het wel echt een waarschuwingsfilmpje is, vind ik het vooral echt een blij liedje. Het liedje is zo catchy! Misschien een beetje raar, maar dit liedje heb ik heel vaak gedraaid toen ik aan het leren was in mijn proefwerkweek en ik merkte dat het leren me goed afging daardoor. En het clipje is natuurlijk gewoon zo geweldig met heerlijke manieren om dood te gaan. 😛 Echt een geniaal lied en clipje!

Ook dit liedje is heerlijk vrolijk en catchy. Ik ga automatisch meedansen en zingen en dat is altijd een goed teken voor een liedje. Ik draai dit dan ook echt heel de dag door en ben het liedje dan nog steeds niet beu. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een vrolijk liedje!

 

Dit liedje is echt zo’n mooi nummer en ik kan dit liedje wel de hele dag door draaien. Het is heerlijk gezongen door Bastille en de tekst is ook echt goed. Ook het clipje is echt geweldig en ik wil nu alleen maar meer en meer naar Amerika!

Deze combinatie van Ed Sheeran en Passenger is echt zo geweldig! Ik kreeg deze van een vriendin doorgestuurd gekregen en ik vond hem meteen geweldig. Ook dit liedje heb ik echt vaak geluisterd. Het liedje ‘No diggity’ en ‘Thrift shop’ zijn natuurlijk al geweldig, maar deze uitvoering is echt net zo geweldig. Echt heel stoer deze combinatie van Passenger en Ed Sheeran, maar het heeft echt zo goed uitgepakt! Zeer zeker een aanrader!

Met Lorde heeft heel de wereld snel kennis mee kunnen maken. Het liedje royals is echt een prachtig liedje, maar ook dit liedje van Lorde vind ik helemaal geweldig. Ik leerde deze kennen door Macbarbie07 en vond het echt een geweldig lied. Juist omdat deze nog niet zo bekent is, wilde ik hem aan jullie laten horen. Lorde heeft echt een aparte stijl van zingen en ik vind het echt helemaal geweldig. Zeker een aanwinst voor deze tijd!

En dit was MusicMonday alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Vraag van vandaag: Welke zanger(es)/bands vind jij een aanwinst voor deze tijd?

 

 

Een gedachte over “MusicMonday 15

Geef een reactie

