MusicMonday 16: cd editie

Ola people, vandaag heb ik weer een MusicMonday voor jullie. Dit keer geen gewone MusicMonday met allemaal liedjes, maar met cd’s die bij ons altijd op vakantie meegaan of die ik heel leuk vind om te luisteren.

Hier heb ik al vaak genoeg over gehad in MusicMondays, maar ik vind Imagine dragons echt een hele goede band en hun nieuwste album is echt geweldig. Het zijn echt super mooie liedjes met goede teksten en ik hou echt van de stem van Dan Reynolds. Zeker een aanrader!

https://www.youtube.com/watch?v=teY5BBSFzG4&list=PL69DA1FD474D8BD11

De jeugd van tegenwoordig, wat moet ik daar over zeggen. Ze zijn echt geweldig als het om taal aankomt en ze hebben in hun liedjes zo veel taalgrapjes verborgen, dat je elke keer wanneer je hun cd beluisterd, er weer een nieuw taalgrapje uit kan halen. Ook hun muziek zelf is echt geweldig en de teksten zijn hilarisch om naar te luisteren. Dit is zeker een aanrader wanneer je een vrolijke cd wilt beluisteren.

Het is eigenlijk raar dat er nog nooit een liedje van de Red Hot Chili Peppers in mijn MusicMondays is langsgekomen, want ook de Red Hot Chili Peppers vind ik echt een steengoede band. Ze zijn instrumentaal echt geweldig en vooral de drummer kan zo goed drummen! Hun liedjes zijn ook echt heel erg goed en verschillend van rustig naar druk. Zeker een aanrader om mee te zingen in de auto!

https://www.youtube.com/watch?v=9cjZ3SpAkW4&list=ALNb4maWNoT6TbtwRE0uMeNy-hlttBuS1H

En dan nu ook een steengoede zangeres: Sheryl Crow. Eigenlijk maakt het niet heel veel uit welke cd je meeneemt in de auto, want alle cd’s van haar hebben meezingnummers en zijn echt stuk voor stuk geweldig. Als ik dan toch een cd moet aanraden is het wel Detours, want die liedjes zijn zo gevarieerd van rustig naar druk en van verdrietig naar blije liedjes. Sheryl Crow heeft gewoon echt een geweldige stem om verschillende liedjes te zingen, dus echt een aanrader!

En dit was het dan alweer! Ik hoop dat jullie deze versie met cd’s leuk vonden en dat ik jullie wat nieuwe inspiraties heb gegeven.

Vraag van vandaag: Wat is jullie favoriete cd om in de auto te beluisteren?

2 gedachtes over “MusicMonday 16: cd editie

Geef een reactie

