Go on an adventure with me to London!

DSC_0128

Ola people,

Vandaag het eerste filmpje van de reeks filmpjes, die ik van plan was. Ik was laatst in Engeland om mijn oma te bezoeken, die in Engeland woont en natuurlijk moesten we wel een dagje naar Londen. Ik heb daar de hele dag mijn camera bij de hand gehad en heb van alle mooie filmpjes en foto’s een mooie vlog gemaakt.

Ook heb ik in Londen nog een hele domme blunder begaan. Ik was namelijk in Londen om naar een paar dingen uit te kijken. Ik wilde namelijk heel graag naar de M&M store en naar Sherlock Holmes’ huis en naar Youtubers zoeken. Dit laatste was helaas niet helemaal volgens mijn plan gelopen. XD

Ik heb namelijk in Londen wel een bekende Youtuber gezien. 😮 Maar de actie die ik toen maakte, was heel wat dommer.

Callum met zijn rood met blauwe vest
Callum met zijn rood met blauwe vest

Ik was eigenlijk op zoek naar een zaakje waar ik de weg kon vragen om bij de M&M store te komen, totdat ik opeens stokstijf bleef staan. Ik zag namelijk iemand in mijn richting lopen en ik herkende hem wel maar wist niet wie hij was en waar ik hem van kende. Het bleek de bekende Youtuber Callum van het kanaal Callux (zie hier zijn kanaal) en toen ‘ie dichtbij was, stond ik nog steeds te twijfelen over waar ik hem van kende en wie hij was. Volgens mij zag hij dat ik twijfelde, want hij moest glimlachen toen ‘ie mij zo zag staan. Toen Callum voorbij liep, herinnerde ik opeens waar ik hem van kende, want ik had namelijk een paar filmpjes van hem gezien en hij kwam wel eens voor in vlogs van Fun for Louis. En toen ik dat dus herinnerde, rende ik naar mijn ouders en begon allemaal te zeggen van dat ‘ie een bekende Youtuber was. En mijn ouders zeiden van: ‘Ga hem dan achterna en vraag om een foto!’ Maar ik was echt helemaal gek op dat moment en dacht van: ‘Ja, maar ik weet zijn naam helemaal niet en het is heel awkward als ik eraan kom en vraag of ik op de foto mag met hem als ik zijn naam niet eens weet.’ Pas toen hij al verder was, dacht ik van: Zo raar was het niet geweest als ik om een foto had gevraagd, maar toen was ‘ie al veel verder van mij verwijderd en dus heb ik nu alleen een foto van zijn rug.

Ja, ik weet het! Ik ben echt zo dom geweest en raar en gek, maar als je ergens heel erg fan van bent en je komt in zo’n situatie, dan weet je hoe raar je op dat moment kan reageren. XD Hopelijk dat als ik weer in zo’n situatie zit (ik hoop dat er nog een volgende keer komt XD), dat ik dan wat beter reageer en beter op de situatie kan in spelen. XD

Maar genoeg gekletst! Hier is mijn filmpje over mijn dag in Londen.

Ik hoop dat jullie deze vlog leuk vonden!

Vraag van vandaag: Wat is jullie grootste blunder?

Geef een reactie

