Discovery of the day!

Ola people,

Eigenlijk wilde ik een ander artikeltje maken vandaag, maar ik kwam dit tegen en was meteen om. Dit moest en zou een eigen artikel krijgen!

Gister kwam ik bij het kanaal van Jordan nadat ik al een tijdje aan het zoeken was voor covers voor onder filmpjes. Muziek voor filmpjes (die ook nog eens geen copyright hebben) zijn moeilijk te vinden en dan moet je echt zoeken naar covers van mensen of copyright muziek. Copyright muziek is wel makkelijk, maar er zit meestal geen gezang in en dat vind ik meestal juist leuk aan een liedje, dus ik was deze keer aan het kijken bij de covers van mensen. Sommige mensen hebben namelijk ook wel echt hele mooie covers, maar ik had nooit gedacht dat ik fan zou worden van iemand die toevallig wat liedjes covert.

Met dit liedje kwam ik op Jordan’s kanaal terecht en ik was gelijk verkocht! Het originele liedje vind ik al leuk, maar deze cover vind ik eigenlijk nog veel mooier. Het is zo rustig gezongen en hij heeft echt een prachtige stem. Ik kreeg echt helemaal kippenvel van dit liedje en wilde meer liedjes horen…

…En op zijn kanaal kwam ik dan ook dit liedje tegen. Het liedje zelf is behoorlijk bekend, maar Jordans uitvoering had ik nog nooit gehoord. Ik vind het normaal niet zo leuk als een liedje helemaal niet meer op het origineel lijkt en helemaal bij zo’n bekend lied, want dan wordt het al snel niet zo mooi naar mijn mening. Toch vond ik Jordans uitvoering echt geweldig. Zijn stem doet me aan iemand denken, maar ik kan echt niet bedenken welke zanger. Wel weet ik dat ik echt van zijn manier van zingen houd en dat ik zijn stem echt heel mooi vind. En die hond in de clip is toch gewoon zo mooi en lief!

Dit liedje is gewoon zo’n lief liedje! Ik vind het leuk om te zien hoe hij van een rustig liedje en weinig middelen toch een leuke clip weet neer te zetten. Dit liedje vind ik stiekem een beetje een liedje die je gezellig in het weekend als het buiten grauw is en jij lekker binnen zit met een kopje chocomelk, moet luisteren. Het is zo heerlijk herfst-achtig liedje namelijk!

Hoewel hij nog niet veel liedjes op zijn kanaal heeft (hij is namelijk nog net begonnen met zijn kanaal) zou ik wel echt even naar zijn andere liedjes luisteren en misschien op hem abonneren? 😀

Klik hier voor zijn kanaal: https://www.youtube.com/user/JordanHallerMusic

En dit was mijn ontdekking van de dag. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Ik wilde echt dit even met jullie delen, aangezien ik zo enthousiast ben!

Vraag van vandaag: Heb jij laatst nog wat leuks ontdekt?

Geef een reactie

