MusicMonday 18: foute (bijna allemaal) Engelstalige liedjes

Ola people,

Vorige week maakte ik een artikel vol met foute Nederlandstalige liedjes en deze keer moet er dan ook een MusicMonday zijn vol met foute (bijna alleen maar) Engelstalige liedjes. Dus dat heb ik dan ook!

Dit liedje heb ik de laatste tijd echt heel vaak gedraaid. Ik kwam achter dit liedje via een video van Ricky Dillon en dailygrace (zie hier het filmpje) en vond het liedje eigenlijk wel heel grappig en vrolijk klinken. Ik kan hier echt zo op swingen en het is echt erg leuk om mee te zingen met de tekst. En wat een geweldige retro clip is dit. Het haar, de kleding en het stukje dans zijn zo heerlijk fout en leuk om terug te zien.

Als je echt een heel erg fout liedje wilt horen, dan is dit het wel! Ook dit liedje hoorde ik via het filmpje van Ricky Dillon en dailygrace en ik moest zo hard lachen toen ik het origineel zag. De tekst is zo fout, maar heerlijk catchy en de clip is echt heel erg. Ik zal niet liegen, maar ik heb het clipje helemaal afgekeken en moest echt zo hard lachen. Vooral de verschillende fruitsoorten waren echt geweldig hilarisch en ik kwam daarna echt niet meer bij! Het clipje is zo fout: de meiden met de glanzende pakjes en de rapper met zijn zonnebril en leren jack en de meiden in het begin met die vreselijke kapsels. Zeker een aanrader als je heel blij bent, want je komt niet meer bij!

Ik denk dat iedereen dit liedje wel heel grappig vind. Ik moet hier wel erg om lachen. Het is dan niet echt een officieel Engelstalig liedje, maar fout is ie wel. Minions zijn wel een van de favoriete animatiefiguurtjes van dit moment en dat is ook helemaal logisch als je kijkt naar die grappige lieve figuurtjes.

Ooh dit liedje is zo fout, maar zo leuk om terug te luisteren! Als ik dit liedje hoor dan denk ik altijd terug aan de tijd dat ik en mijn broertje op dit nummer dansten. Dit was ons favoriete nummer van die tijd en elke keer als ik hem weer hoor, word ik weer helemaal blij. De clip slaat nergens op, de kleren en kapsels zijn weer verschrikkelijk, maar dat maakt het liedje alleen maar leuker! XD Zeer zeker een aanrader om weer eens te luisteren!

Oh wat heb ik er al van genoten om dit nummer op te zoeken. Ik wist niet meer precies wat de naam van het nummer was, dus ik heb ook heel veel andere liedjes van Ch!pz kunnen horen. Dit liedje was een van de wat minder populaire liedjes, maar dit was wel een van mijn favoriet. Eigenlijk wilde ik ook een ander liedje laten horen (Superhero van Ch!pz), maar het origineel heb ik niet kunnen vinden op Youtube. het enige wat ik vond was dit, wat eigenlijk ook wel heel grappig is (die man vind het volgens mij best leuk om te dansen :P). Ik heb nu wel heel veel spijt dat ik de cd van Ch!pz heb weggedaan, want nu zou ik het helemaal geweldig vinden om ze weer te horen en ook de nummers die wat minder populair waren.  Superhero was namelijk ook een geweldig fout liedje en zelfs toen al moest ik om de belachelijke tekst lachen. Wil je ook weer even leuke herinneringen ophalen, dan moet je echt dit nummer eens luisteren. 😀

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en weer leuke herinneringen hebben kunnen ophalen.

Vraag van vandaag: Wat was jou favoriete band of zanger(es) van vroeger?

Geef een reactie

