MusicMonday 19

Ola people, vandaag heb ik weer een normale MusicMonday vol met liedjes!

En we beginnen meteen met een heel grappig liedje. Ik zag dit liedje namelijk voorbijkomen bij teskuh.nl en ik staarde echt met open mond naar het clipje. Jeetje, wat is Robin Thicke veranderd! Ik kon echt niet geloven dat het een en dezelfde persoon was. Nu moet ik wel zeggen dat zijn uiterlijk verbeterd is, maar qua liedjes vind ik hem eigenlijk nu wat minder. Zijn nummers nu zijn wel oke, maar echt super vind ik ze ook weer niet. Dit oude nummer daarin tegen vind ik echt geweldig! Ik luisterde, toen dit nummer net was uitgekomen, al naar dit liedje en nog steeds vind ik het een heerlijk lied. Echt leuk om weer eens terug te luisteren!

Sorry, maar ook dit liedje komt van het artikel van teskuh.nl. Ik houd van Panic! at the disco en ook dit liedje kon ik weer niet weerstaan. Dus toen ik het bij een artikel van Teske zag staan, heb ik het nummer meteen gedownload en echt nonstop gedraaid. Dit liedje is zo heerlijk om te luisteren en mee te zingen. Het clipje is een beetje raar en Miley Cyrus achtig, maar ja echt heel storend vind ik het ook weer niet. Fan van Panic! at the disco? Luister dit nummer!

Oke, dit is echt het laatste liedje dat ik van Teske heb gepikt. Maar jeetje, wat een lekker nummer! Ik vind dit nummer echt een favoriet van het nieuwe cd van Panic! at the disco. Het heeft een heerlijke beat onder het nummer staan en ik vind het elke keer zo jammer wanneer het liedje weer is afgelopen (daarom dat ik hem zo vaak op repeat zet XD). Geweldig nummer en zeker waard om beluisterd te worden!

Rebecca Ferguson heeft echt een fantastische stem en ook in dit nieuwe liedje van haar, krijg je hem goed te horen. Het clipje vind ik simpel, maar mooi in elkaar zitten en wordt daardoor zo goed. En de tekst is zo goed en vooruitduwend. Ik vind dit nummer echt geweldig en ik kan  er maar geen genoeg van krijgen. Ook dit is weer een aanrader!

Little mix is voor mij een beetje een rare groep. Ze kunnen echt zingen, maar de meeste liedjes die ze hebben gemaakt, vond ik eigenlijk echt helemaal niks. DNA en andere liedjes vond ik echt niet goed en het enige liedje wat ik nog wel leuk vond, was het liedje Wings. Ik verwachte daarom eigenlijk ook dat die nieuwe liedje niks zou zijn, maar ik was aangenaam verrast. Het liedje is een beetje een rare genre, maar ik vond hem wel heel erg catchy. Ik denk dat ze nog niet helemaal de goede genre hebben gevonden, maar met dit nummer zijn ze wel hard op weg om dat te ontdekken.

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en jullie kunnen volgende week weer een nieuwe MusicMonday verwachten.

Vraag van vandaag: Op welk nog uit te brengen cd zit jij te wachten?

Geef een reactie

