Twins

Ola people!

Ik wilde al eerder dit artikel maken, maar wist niet precies hoe ik moest beginnen en wat uiteindelijk nou precies het doel van het artikel was. Maar een kleine aanpassing doet al veel voor dit artikel.

Ik zat namelijk laatst te denken dat ik eigenlijk best veel naar tweelingen (specifiek eeneiige tweelingen) kijk/luister en ik vroeg me eigenlijk een beetje af waarom en dat het wel heel erg toevallig was. Of was dat niet zo toevallig?…

Eigenlijk niet, want ik vind tweelingen wel echt heel grappig. Je ziet er op hetzelfde uit, je doet vaak hetzelfde en je ouders kleden je hetzelfde. Je bent als eeneiige tweeling eigenlijk een soort kloon van elkaar en daarom ziet het er voor buitenstaanders best wel leuk uit. Ook deze tweeling Megan en Shannon zien er hetzelfde uit, maar eens zijn ze het echt nooit met elkaar. Ook zie je als je ze wat vaker gezien hebt, dat je ze toch uit elkaar kan houden en dat ze helemaal niet zo op elkaar lijken qua karakter, maar ook qua doen. Kids react is echt heel grappig en elke keer als de tweeling erin zit, vind ik het eigenlijk nog extra leuk. XD

Wie kent deze tweeling nou niet! Zack en Cody was een van mijn favoriete programma’s en je kan me nog steeds blij maken met hun afleveringen. Ze waren zo geniaal en in vond het een van de leukste disneyprogramma ooit gemaakt. Geen wonder dan ook dat ze drie seizoenen hebben gedraaid met The suite life of Zack and Cody en daarna nog eens drie seizoenen hebben gemaakt met The suite life on deck. Juist omdat ze een eeneiige tweeling waren, vond iedereen ze zo leuk. En ik vind het knap dat ze het zo lang vol hebben gehouden, want het is zwaar om op zo jonge leeftijd al te moeten acteren.

Ik heb dan eigenlijk best veel respect voor Dylan en Cole, want ze hebben bijna geen normale jeugd gehad. Ook wat Dylan zegt over dat ze gelukkig elkaar hadden om te steunen, zorgde er waarschijnlijk wel voor dat ze er nu niet zoals Miley Cyrus en Amanda Bynes uit zien. Ook het weer studeren heeft daar natuurlijk wel voor gezocht en ik vind het dan weer grappig dat ook hier ieder van de tweeling zijn eigen weg zoekt en zich ook wat verschillend gaat gedragen.

File:Dylan and Cole Sprouse 2013.jpg

En ik moet toegeven: Dylan (rechts op beide foto’s) ziet er nu niet slecht uit. XD

Oh en dan deze sexy boys! Het nieuwe tv kijken is Youtube en de nieuwe Zack & Cody zijn deze boys: Jack en Finn. Wat zijn ze leuk en wat maken ze coole filmpjes. In het begin was het even moeilijk om de boys uit elkaar te houden, maar nu kan je haast niet anders dan als individuelen te zien. Ze zijn eigenlijk ook zo anders qua karakter en verschillen meer in mening dan je op het eerste gezicht zo zeggen.

Ook doen deze jongens ook veel voor goede doelen, dus goed voor de wereld zijn ze ook nog eens :D. Wel gaat daardoor hun productie filmpjes wat achteruit, maar dat moeten we maar voor lief nemen. Iets wat ik alleen heel graag terug zou willen zien, is hun collab video’s. Die vond ik namelijk echt geweldig en ik wacht nog steeds op een collab met de Nederlandse Youtubers Kelvin en Peter van Cinemates en Cinebuddies. XD

En de laatste tweeling zijn de boys van Locnville. Deze Zuid-Afrikaanse jongens ken ik van het liedje Sun in my pocket en ben ze toen een tijdje vergeten totdat ik ze weer terug hoorde in een video van Caspar Lee. Dit zorgde ervoor dat ik ze weer helemaal ging luisteren en ben ik fan geworden van hun muziek. Ze maken wat electric hiphop muziek en maken ook bijna al hun muziek zelf.

Andrew en Brian hadden een tijd geen muziek gemaakt, maar hebben dit jaar weer een album uitgebracht. Hoewel ik niet alle liedjes even leuk vind van hun nieuwe album, blijf ik ze wel waarderen en zou ik je wel even aanbevelen om Closer en The good Guy even te luisteren, want dat zijn wel echt toptracks van hun nieuwe cd!

En dit waren alle tweelingen zo even wel. 😛 Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!

Vraag van vandaag: Welke eeneiige tweeling ben ik vergeten?

Geef een reactie

