MusicMonday 20

Ola people,

Vandaag weer een MusicMonday voor jullie. Dit keer zijn er veel verschillende stijlen, dus ik hoop dat jullie het leuk vinden.

The Opposites vind ik steeds beter worden. Hoewel niet iedereen het daarmee eens is, vind ik ze echt groeien in hun muziek. Ik houd toch wat minder van Nederlandse artiesten, maar dit liedje van The Opposites vind ik echt erg leuk. Het heeft een heerlijke beat en is heerlijk om naar te luisteren. Ik vind het ook leuk dat ze wat meer zingen en wat minder rappen, want het geeft dan al een heel andere tintje aan het liedje. Dit liedje is daardoor zeker een aanrader!

Jullie weten wel hoe goed ik Jake Bugg vind. Ik weet dat niet iedereen zijn muziek even leuk vind, maar ik kan maar geen genoeg krijgen van het wat ouderwetse, countryachtige stijl. Laatst had ‘ie weer wat nieuwe nummers uitgebracht en dit is wel mijn favoriet. Ik vind dit liedje ook echt heel schattig en kan hier echt uren naar luisteren. Ook zijn andere liedjes ‘A song about love’ en ‘Simple pleasures’ vind ik echt een aanrader, dus luister die ook zeker even!

Ik kan me niet meer herinneren hoe ik op dit liedje ben gekomen, maar een ding weet ik wel: ik vind dit liedje wel heel leuk. Het is weer eens wat anders en ik vind het leuk klinken. Het liedje is niet heel druk, maar heeft wel een goede beat en is lekker om naar te luisteren. Ik moet er echt aan gaan herinneren dat ik eens wat meer Arctic Monkeys ga luisteren, want ik heb het idee dat ze wel meer leuke liedjes maken.

Dit liedje is zo schattig. Het heeft zo’n lieve tekst en is heerlijk om mee te zingen. Ik kwam dit liedje al tegen op de blog van Teske, maar ik heb gemerkt dat ik hem nu pas vaak luister. De zanger van Blof is zo goed en ook Nielson heeft een prachtige stem. Zeker een aanrader als je van vrolijke, lieve liedjes houdt!

Raar eigenlijk dat je soms de naam van de zanger en het liedje wel kent, maar als je dan de man ziet die dit liedje zingt, dat je dan helemaal je beeld moet omschakelen, omdat jij heel iemand anders had verwacht. Dat had ik met John Legend en dit liedje. Ik kon echt niet geloven dat hij dit was die dit zong. Dit liedje had ik namelijk wel vaak gehoord, maar pas nu had ik het clipje gezien. Dit liedje vind ik echt heel mooi gezongen en heeft echt een mooie tekst en daar houd ik van. Ik heb dit liedje echt heel vaak gedraaid en kan zeggen dat dit zeker een aanrader is!

En dit was de MusicMonday alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en de volgende keer is de MusicMonday weer om 14.00 uur te zien op mijn blog!

Vraag van vandaag: Wat is jullie favoriete liedje op dit moment?

Geef een reactie

