MusicMonday 21

Ola people,

Vandaag een beetje een eenzijdige MusicMonday, maar ik hoop dat jullie hem wel heel leuk vinden.

One direction heeft eindelijk weer een album uitgebracht en hoewel hij eigenlijk pas vandaag in de winkels ligt, stond het album al lang op Youtube. Tja, dat krijgt je natuurlijk wel als mensen hem voor kunnen bestellen. Ik had daar gelukkig veel profijt van, want zo kon ik alle liedjes al eerder beluisteren. Ik was dan ook echt zo blij met het resultaat! Hoewel er een paar liedjes wat minder zijn (right now & something great), vind ik het grootste deel echt heel goed. Dit liedje is echt van mijn top 3 samen met de liedjes verderop in het artikel. Hij is heerlijk vrolijk en ik vind het ook heel leuk dat ze echt alle vijf een stukjes solo hebben.

Dit liedje vind ik dan echt zo schattig en lief. Dit liedje lijkt echt een beetje een oppepliedje voor de jongens zelf, want ze zingen over hun thuis en over hoe 1D hun heeft gemaakt. Ook vind ik Niall hier heel goed zingen en ook hier is het weer heel goed verdeeld qua tekst. Ik hoop echt dat ze dit liedje ook op hun concert in Nederland zingen (daar ga ik namelijk naartoe :D), want het is daar wel echt een liedje voor.

Dit liedje was eigenlijk het eerste liedje wat ik van hun nieuwe album hoorde, omdat ik per ongeluk ergens in het midden van het album had geklikt. Erg vond ik het zeker niet, want dit liedje is wel echt heel leuk om te luisteren. Het is heerlijk op tempo en het heeft je al meteen vanaf het begin in je greep. Dit liedje is echt een liedje wat je heerlijk kan meezingen en dat is iets wat ik ook zeker doe! 😛 Verder vind ik van het album de liedjes: You & I, Alive, Midnight memories en Does he know heel leuk. Dus luister die ook zeker even!

Iedereen kent dit nummer nu wel, maar jeetje wat is dit een lekker nummer. Het is echt een super stoer nummer om naar te luisteren en ook de clip is echt zo vet. Die Jason kan echt wel dansen! Ook een zeer leuk nummer om op de fiets te luisteren!

Dit nummer zit ook wel een beetje in de genre van Talk dirty, maar ook deze is echt heerlijk om te luisteren. Ik hoorde hem in een filmpje van Kelvin en kon toen niet achterhalen hoe dit liedje heette en van wie hij was, maar later was er gelukkig een reactie achtergelaten met hoe het liedje heette. Ik heb hem ook meteen gedownload en draai hem nu heel veel. De tekst is heel simpel, maar die nummers kunnen ook echt heel goed en leuk zijn. Dit is zeker zo’n nummer!

En dit was de MusicMonday dan alweer. Weer niet voor elkaar gekregen om hem om 14.00 online te zetten, maar er was weer wat mis gegaan. Hopelijk gaat het volgende week beter.

Vraag van vandaag: Wat vind jij van One direction?

Geef een reactie

