MusicMonday 23

Ola people,

Vandaag weer een MusicMonday vol met verschillende liedjes, dus kijk maar mee!

Dit liedje vond ik toen ik het liedje Dark enough zocht van Amanda Lopiccolo. Ik dacht eerst dat het een cover was van het liedje, maar dat bleek niet het geval te zijn. Dit liedje vind ik echt heel schattig om naar te luisteren. De tekst is zo lief en omdat het heel zacht is gezongen, komt het mooi tot zijn recht. Echt een aanrader!

Terwijl het eerste nummer heel zacht en rustig liedje gaat, is dit liedje veel meer up tempo. Ik zag dit nummer op twitter voorbij komen en vond het heel leuk klinken. Het liedje heeft een goede beat en is lekker swingend. Dit soort liedjes zijn op een of andere moment echt altijd leuk om te luisteren en zijn echt tijdloos. Ook dit is echt een aanrader!

Ooh, wat erg dat ik dit liedje vorige week in The hunger games MusicMonday editie heb gestopt. Imagine dragons zijn echt een van mijn favoriete band op dit moment, dus als fan is dat wel een beetje slecht. Dit nummer komt dus ook uit The hunger games songs en ik vind dit echt een geweldig nummer. Het is echt Imagine dragons stijl, maar past ook goed bij The hunger games. Dus alle Imagine dragons fans: luister dit liedje even!

Met dit nummer had ik, toen ik het voor het eerst hoorde, een beetje moeite. Ik wist namelijk niet zo goed of ik het nou een goed of slecht nummer vond. Ik had hem daarom maar gedownload en naar een paar keer luisteren begon ik ook echt het liedje beter te vinden. Nu zijn we al een aparte stijl van Lorde gewend, maar dit was wel even helemaal wennen. Ik denk ook dat niet iedereen dit even leuk vind (ik wist in het begin ook niet wat ik ervan vond), maar het is toch wel echt een goed nummer.

Ik was dit liedje weer vergeten, tot ik hem laatste weer hoorde bij So you think you can dance. Het gaf me meteen weer kippenvel zoals toen ik dit liedje voor het eerste hoorde. En dat is wat een liedje toch eigenlijk hoort te doen, hoe vaak je hem ook hebt gehoord. Geen wonder dan ook dat ik dit liedje de hele tijd op repeat zette. Ik weet niet wat het is, maar iets in dit liedje klinkt zo goed en maakt het liedje zo sterk. Misschien is het die viool wel, of de stem van Angus die de prachtige tekst zingt, of misschien was het toch wel de beat die het liedje maakt. Ach ja, misschien waren het wel alle dingen. 🙂 In ieder geval luisteren: luister asjeblieft eens naar dit lied!

En met deze afsluiter zijn we weer aan het einde gekomen van deze MusicMonday. Ik hoop dat jullie de liedjes leuk vonden!

Vraag van vandaag: Kennen jullie nog muziek dat (nog) niet zo bekend is?

Plaats een reactie