MusicMonday 26

Ola people,

Vandaag weer een MusicMonday vol met verschillende liedjes. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Dit liedje is zo’n lekker nummer om naar te luisteren. De beat is zo goed en de combinatie Will.i.am en Miley Cyrus is echt verrassend leuk. Ook Wiz Kahlifa vind ik echt leuk rappen in dit liedje en ik rap vooral mee met het stukje:’ That’s more hoes, nigga!’, want jeetje dat rolt zo lekker uit je mond. šŸ˜› Dit liedje is gewoon zo leuk om te luisteren en ik raad het dan ook echt iedereen aan om dat even te doen!

Een cover van Conor Maynard! Ooh, ik werd zo blij van deze cover, want het liedje is al te gek en Conor z’n uitvoering is echt geweldig. Conor kan echt heel goed verschillende stijlen zingen en dat kan je goed horen wanneer hij op het laatst allemaal andere stukjesĀ songsĀ erdoorheen gooit. Echt een heerlijk nummer dit en dus zeker een aanrader om eens te luisteren!

Oke, ik weet het is schandalig dit! Ik hou niet van b brave, maar ik moet zeggen dat ik dit liedje wel veel heb geluisterd de laatste tijd en eigenlijk moet ‘ie dan wel in mijn MusicMonday. Ik kreeg dit liedje van een vriendin doorgestuurd en zij zei dat dit liedje best catchy was en eigenlijk is dat ook wel zo, want ik heb hem sindsdien vaker geluisterd dan ik had verwacht. Maar geef toe, het refrein is niet moeilijk en blijft echt in je hoofd zitten. Misschien niet het beste liedje om te luisteren, maar wel leuk als je vakantie hebt en lekker een fout liedje wilt luisteren.

Ook dit foute liedje heb ik de laatste tijd vaak geluisterd. Ik vind de kraaien echt grappig en hun liedjes zijn heerlijk om mee te zingen. Dit is en blijft toch wel mijn favoriete liedje van hun, ook al is ‘Ik vind je lekker’ ook een geweldig Haags nummer om mee te zingen. Zeker een aanrader om weer eens te luisteren in de vakantie!

Merken jullie dat ik meer naar Nederlandse artiesten luister als ik vakantie heb? Ik weet niet precies waarom, maar ik vind het dan gewoon leuker om helemaal op (foute) Nederlandse muziek los te gaan. Zo ook dit liedje van Kraantje Pappie, waarbij het deuntje van het refrein lijkt op de beat van Vlinders van Brainpower (ook een geweldig lied). Ook weer een aanrader om eens te luisteren!

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week!

Vraag van vandaag: Wat voor liedjes luister jij in de vakantie?

Geef een reactie

