MusicMonday 27

Ola people,

MusicMonday 27 alweer! Jeetje, wat gaat een halfjaar snel voorbij! Maar zoals altijd hoop ik weer leuke liedjes voor jullie uitgekozen te hebben, dus laten we maar snel kijken.

Dit liedje zag ik op twitter langskomen en ik vond het eigenlijk wel een heel leuk liedje. Vooral het refrein is zo goed en ik zing het dan ook graag mee. Ik heb er niet veel over te zeggen behalve dat ik het een heel leuk lied vind en dat je het zeker even moet luisteren!

Ook dit is een geweldig lied. Een oud liedje dat wel, maar goed is ‘ie zeker. Het heeft echt een heerlijke beat en is heerlijk om mee te zingen. Dit liedje kende ik eigenlijk van een vriendin die ik al van jongs af aan ken en zij heeft een kanaal waar ze soms wat covers op zet en ook van dit liedje had ze een cover gemaakt en die cover klinkt heel goed (klik hier om de cover te beluisteren). Echt een aanrader dit liedje!

In de vorige MusicMonday liet ik ook al Kraantje Pappie horen. Toen was het gewoon een lollig liedje en in tegenstellig tot dat liedje is dit liedje een zeer persoonlijk liedje. Ik vind van dit liedje de tekst erg sterk en ik vind het altijd interessant om te zien hoe de rappers in hun eigen persoonlijke leven zijn en dat komt in dit liedje wel terug. Verder heeft dit liedje gewoon een goede beat en een goed refrein en het is gewoon een heerlijk nummer om naar te luisteren.

Hoewel ik in de vakantie toch vaak naar wat drukkere nummers luister, heb ik nu toch een rustig liedje wat ik erg leuk vind. Dit liedje is zo mooi en schattig. Ik hou van de combinatie piano en zingen en vind het bij dit liedje echt heel goed passen. De stem van Ron is ook heel fijn om naar te luisteren en de tekst is zo goed. Echt een aanrader!

Jullie weten mijn liefde voor Angus & Julia Stone, want zij samen zijn echt geweldig en maken echt super nummers! En sorry, maar ik moest deze ook weer even laten horen. Ik ben gek op dit liedje geworden. Het heeft een goede beat en de manier van zingen en het neuriën is zo goed. Het clipje is ook zo schattig met de kleine kindjes en ik ben dan ook helemaal verkocht aan dit liedje. Echt een aanrader om te luisteren!

En dit was het alweer! Een halfjaar ben ik alweer iedere week een MusicMonday aan het maken en ik krijg er geen genoeg van. Verwacht trouwens wat meer artikels op mijn blog, want ik begin weer leuke ideeen te krijgen! Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze MusicMonday en tot volgende week!

Vraag van vandaag: Wat is jullie favoriete liedje?

Geef een reactie

