MusicMonday 28

Ola people,

Het is weer maandag en dat betekent een nieuwe MusicMonday! Nummers staan weer klaar om door jullie beluisterd te worden, dus laten we snel beginnen.

Wie de MusicMondays van mij volgt, merkt nu wel dat ik Miley Cyrus liedjes echt leuk vind. Ik merk dat ik Miley Cyrus liedjes echt kan respecteren en dat ik ze echt heel goed vind. Ze doet nu echt wat zij leuk vind om te maken. Zo vind ik ook dit liedje erg leuk. Het is anders dan andere liedjes en het refrein heeft een heerlijke beat. Aanrader om eens te luisteren!

Dit liedje is dan weer helemaal een andere genre. Ik zag dit liedje ergens langskomen en vond het een heerlijk lied om naar te luisteren. Ik kwam pas later achter dat Douwe de beste singer songwriter had gewonnen en eigenlijk interesseert het me helemaal niet zo. Ik vind het gewoon heerlijk om naar zijn muziek te luisteren. Ik merk dat ik wel echt of naar hele drukke, beetje rap muziek luister of naar hele rustige, mooie, soms wat oude muziek. Dit liedje hoort zeker bij het laatste en is zeker een aanrader om te beluisteren!

Toen ik vorige week het liedje ‘Wat nou als het lukt’ van Kraantje Pappie had gehoord, ben ik verder gaan zoeken naar nummers van Kraantje Pappie. Zo kwam ik bij dit nieuwe nummer van hem terecht en ik hier zeer blij mee. Ik houd van de beat en de tekst is heerlijk om naar te luisteren. Ik ben Kraantje Pappie gaan waarderen, want toen ik hem voor het eerst hoorde met het nummer ‘Waar is Kraan?’ vond ik hem eerlijk gezegd niet zo goed en leuk om naar te luisteren. Na meerdere liedjes van hem te hebben beluisterd moet ik zeggen dat mijn mening helemaal is omgeslagen en dat ik hem nu erg goed vind. Dus ook dit nummer: Zeker een aanrader!

Ook dit liedje van Kraantje Pappie vind ik erg leuk. Het doet me een beetje denken aan het liedje ‘De broer van Edwin’ van De jeugd van tegenwoordig qua tekst. Ik vind dit liedje echt heel leuk en ik heb dit liedje echt heel vaak beluisterd de laatste tijd. Echt even beluisteren dit liedje!

Dit liedje of eigenlijk heel het album kwam voorbij op teskuh.nl en ik was meteen gek van de muziek. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om het hele album te beluisteren, maar dat ga ik zeker nog eens doen. Wel had ik het eerste nummer (dit nummer) beluisterd en ik vond het nummer echt heel leuk om te horen. Het heeft een heerlijk beat en deuntje en is echt heerlijk om naar te luisteren. Een heerlijk vrolijk liedje om deze MusicMonday af te sluiten!

En dit was het alweer voor vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende MusicMonday!

Vraag van vandaag: Van welk liedje wordt jij helemaal vrolijk?

Een gedachte over “MusicMonday 28

Geef een reactie

