MusicMonday 29

Ola people,

Vandaag heb ik weer vijf zeer verschillende liedjes op het programma staan, dus laten we snel beginnen.

Per toeval kwam ik bij dit liedje, want het was eigenlijk mijn bedoeling om deze cover Champion van Tony Oller te luisteren. Toch klikte ik op dit liedje en ik vond het begin al goed klinken, waardoor ik de rest van het liedje heb uitgeluisterd. De beat trok me dus meteen aan en hoewel ik wel even moest wennen aan het eerste couplet (de manier van zingen/rappen vond ik apart) vond ik het refrein dan wel erg lekker om naar te luisteren. Zeker een leuke verrassing om te ontdekken en de moeite waard om even te beluisteren.

En we blijven even bij de titel Champion, want toen ik eenmaal het vorige liedje had aangeklikt, ging ik ook maar andere liedjes af met de titel Champion en kwam ik zo dus op dit liedje uit. Ook dit liedje is heerlijk om naar te luisteren. Vooral de beat doet het hem, maar ook de stem van de zanger is gewoon heerlijk. Zeker een aanrader!

Dit liedje tweette Troye Sivan en ik snap zeker waarom. Het clipje is zo goed en sterk en de tekst erbij maakt het liedje echt compleet. Ik kreeg helemaal kippenvel van dit liedje en nu nog steeds als ik hem hoor. Zeker even de moeite waard om te bekijken en te beluisteren!

Heerlijk om naar te luisteren! Dat is wat ik ervan vind. Chef’Special was bij De Wereld Draait Door hun huisband en kwam vaak in de uitzendingen. Chef’Special maakt liedjes zoals funk, rap, pop en rock. Ze zijn daarom heel verrassend in hun liedjes en iedereen zal wel een liedje kunnen vinden die ze leuk vinden. Zeer zeker een hele grote aanrader om eens te beluisteren!

En weer een cover! Het liedje Counting stars van OneRepublic kent iedereen ondertussen wel en dan zie je ook vaak veel covers van het liedje op Youtube. Zo ook deze cover van Shawn Mendes. Hij heeft echt een hele fijne stem om naar te luisteren en ook zijn gitaarwerk is zeer goed. Hij heeft dit liedje echt heel mooi gecoverd en daarom ook dat ik hem graag ik mijn MusicMonday wilde hebben. Een aanrader!

En dit was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende MusicMonday!

Vraag van vandaag: Wat voor muziek luisteren jullie op een regenachtige dag?

Geef een reactie

