MusicMonday 30

Ola people,

MusicMonday 30 alweer! Het gaat zo snel en ik word het nog steeds niet zat om te maken. Ik hoop jullie ook niet om te lezen. ūüėõ Laten we maar snel gaan beginnen.

Wauw! Dat was mijn eerste reactie bij dit liedje. Ik houd niet altijd evenveel van Ed Sheeran, want soms vind ik dat hij wel erg makkelijk zingt.¬†Bij dit liedje is dat totaal niet het geval en¬†was ik juist onder de indruk van dit¬†moeilijke liedje. Ik¬†vind ook vooral mooi aan het liedje dat het weinig instrumenten¬†heeft en¬†dat op het¬†laatst de tempo en instrumenten wat¬†meer worden opgevoerd, want dat zorgt voor nog meer kippenvelsensatie. ūüėõ Ik vind dit dan ook echt een aanrader!

Ah, Shawn Mendes is zo schattig! En jeetje, wat heeft hij een fijne stem. Ik vind zijn geluid echt heerlijk om naar te luisteren en ook bij dit liedje word ik weer helemaal blij. Hij heeft iets fijns in zijn manier van zingen die me heel erg aanspreekt. Dit liedje is dan ook echt een aanrader! En ook deze cover van hem moet je luisteren en wat hoop ik toch dat hij de volledige versie ook nog gaat doen!

Dit is natuurlijk weer wat fout van mij, maar ik kan er niks aan doen. Hoewel dit Justin Bieber 2.0 is met zijn rapper in zijn muziek,¬†zijn meiden in de clip, zijn danspasjes en zijn catchy muziek en het enige echt goede over hem¬†kan zeggen dat ‘ie (nog) niet fout bezig is, vind ik hem wel leuk om te luisteren. Het is lekker catchy, jong en fris en dat maakt het dat ik me heel vrolijk bij het liedje voel en het liefst de hele tijd bij dit nummer meedans. Daarom als je een vrolijk blij nummer wilt horen, dan moet je deze maar eens luisteren!

Dit liedje bestaat al een tijdje, maar toen ik dit optreden van Bodi bij The Voice Kids zag, moest ik bijna huilen bij dit liedje. Ook het verhaal achter Bodi (dat zijn moeder aan kanker is overleden en dit liedje op haar begrafenis werd gedraaid) zorgde ervoor dat ik het nog een mooier nummer vond en dat ik hem maar al te graag wilde delen. Het liedje is vol emotie, de tekst is zo mooi¬†en na het optreden van Bodi heb ik dit offici√ęle¬†nummer van Coldplay¬†heel vaak gedraaid. Dus zeker even luisteren asjeblieft!

En als laatst hebben we weer een heerlijk vrolijk liedje. Hoewel ik wel echt een forever alone gevoel bij de tekst krijg, vind ik het toch een heel opbeurend liedje. Ook de clip is heerlijk kleurrijk om naar te kijken en er zit lekker veel humor in. De stemmen van Hunter Hayes en Jason Mraz klinken heel leuk met elkaar en daarom ook dat ik dit liedje zo graag luister. Zeker een vrolijke aanrader!

En dat was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zie jullie volgende week weer!

Vraag van vandaag: Van welk liedje worden jullie helemaal vrolijk?

Geef een reactie

