MusicMonday 32

Ola people,

Oh, wat heb ik er vandaag weer zin in! Ik heb deze week echt zoveel nieuwe leuke liedjes ontdekt en ik deel ze maar al te graag met jullie. Laten we maar snel beginnen!

Laten we maar beginnen waar ik blij om zat te springen toen ik zag dat ze een nieuw liedje hadden. 5 seconds of summer had mijn hart al een tijdje geleden gestolen, omdat ze gewoon instrumentaal geweldig zijn en hun liedjes worden steeds beter en leuker. We hebben een tijdje moeten wachten op hun nieuwe single, maar jeetje wat een plaat! Ik word hier echt heel vrolijk van en het is dan ook geen wonder dat ze al in heel veel landen op nummer 1 zijn binnengekomen met deze single. Het liedje is geweldig en het begin wat een beetje iets van Queen wegheeft, geeft een leuk tintje aan het liedje. Verder vind ik dit gewoon een stoer liedje en daarom zeg ik dat je dit liedje zeker even moet beluisteren!

En als een liedje wel een positieve vibe geeft dan is het dit liedje wel. De tekst is gewoon zoals iedereen zijn leven leidt. Op goed geluk dus. 😛 Ik hoorde dit liedje in de ochtend en ik was daarna de hele dag vrolijk. Het is gewoon een heerlijk swingend liedje en geweldig om te beluisteren. Misschien ook een heerlijk liedje voor op vakantie denk ik. 😛

Sommige mensen zullen dit liedje minder leuk vinden, aangezien je de stem en manier van zingen van Shakira leuk moet vinden of niet, maar persoonlijk vind ik echt heerlijk om naar haar stem te luisteren. En toen ik zag dat ze een liedje samen met Rihanna had gemaakt, was ik zeer benieuwd naar hoe het was uitgepakt. En yes, ik was blij. Ik vind hun stemmen echt heel mooi bij elkaar passen en omdat Shakira’s stem mij altijd aan vakantie doet denken, is het dan ook niet raar dat ik bij dit liedje echt een heerlijk warm land voor mij zie en ik niet kan wachten tot het zomer is!

Wilde ik net het officiële liedje Nasty van Pixie Lott hier plaatsen, zie ik dat ze samen met the vamps het liedje Nasty heeft gezongen. Ik natuurlijk meteen luisteren en tuurlijk was dat weer beter dan het origineel. Ik ben zo blij dat er nog altijd artiesten beter live dan in zo’n videoclip zingen. Het maakt het zoveel leuker en je krijgt er als publiek echt meer respect voor. Echt een aanrader dus om even te beluisteren! (ps het gezicht van Connor op 2.12 is geweldig 😛 )

Omg! Dat was mijn reactie bij dit geweldige live gezongen uitvoering van Story of my life & Monster. Oh, nu begrijp ik echt waarom ik Rudimental geweldig vind. Elke keer als ik deze uitvoering hoor, heb ik weer kippenvel en de sound is zo geweldig goed! Dit is geloof ik mijn favoriete live optreden die ik ooit heb gehoord. Echt, maar dan ook echt een aanrader!

En dit was het alweer. Ik hoop dat er weer leuke nummers voor jullie tussen zaten en tot volgende week!

Vraag van vandaag: Wat is een goede live optreden die ik echt eens gezien/gehoord moet hebben?

 

 

Geef een reactie

