MusicTuesday (33)

Ola people,

Ja, ik weet het… Het is triest, zeer triest, maar ik was het echt vergeten. De elke keer een MusicMonday traditie is doorbroken. Sorry daarvoor, maar ik had het heel druk en het was mij eigenlijk ontschoten, omdat ik normaal meestal al een MusicMonday heb klaarstaan. Ik heb nog getwijfeld of ik dit artikel nu wel of niet zou maken aangezien het niet op een maandag is, maar ik vond dat ik het wel moest doen aangezien ik sowieso maar meestal één artikel per week maak (dat wil ik ook omhoog hebben, maar ik denk dat dat na mijn examen zal komen). Dus daarom nu een MusicTuesday vandaag. Laten we maar snel beginnen!

Ik heb al gezegd dat ik Kraantje Pappie geweldig vind, maar bij dit liedje moest ik echt heel erg lachen. Het is zo heerlijk blij en als je hierbij niet stiekem achter de computer zit te dansen dan is er iets mis. Helaas is dit liedje nog niet officieel uit, maar dat zal niet heel lang op zich wachten, want als het goed is komt Crane 2 in maart uit. Voor nu dan maar een deze versie. Zeker een blije aanrader dit liedje! 😀

Dit liedje van Pixie Lott vond ik de eerste keer toen ik hem hoorde niet de allerleukste, maar naar meer en meer naar dit nummer geluisterd te hebben, vind ik hem wel erg leuk. Ik zeg ook eerlijk dat ik haar stem niet de allermooiste vind, maar ik vind vooral het liedje mooi en leuk en dat heeft ervoor gezorgd dat ik steeds meer naar Pixie Lott luister.

Weer een ontdekking op het gebied van rustige muziek. Ik merk namelijk dat ik de laatste tijd echt heel erg graag naar rustige liedjes luister en dit liedje past er zeker bij. Het geeft me veel rust en ook vind het gewoon heerlijk om dit soort rustige liedjes op de achtergrond aan te zetten voor tijdens het leren. En de uitvoering is toch ook gewoon super mooi? Zeker een aanrader voor de rustige muziekliefhebbers onder ons!

Van Tim Knol kan ik echt zoveel liedjes aanraden, want hij maakt gewoon geweldige nummers. Ze zijn heerlijk rustig om naar te luisteren en de stem van Tim is ook echt heel prettig om aan te horen. Bij Tim zijn muziek denk ik op een of andere manier altijd terug naar de ‘jonge’ onbezorgde jaren dat ik ongeveer 5 of 6 jaar was en dat geeft altijd een fijn gevoel om dan dit te horen, omdat je terugdenkt aan die tijd. Daarom ook dat ik dit liedje nog extra leuk vind.

En wie kent dit liedje? Hoewel meeste Nederlandse detective-programma’s niet echt super goed zijn, vind ik Moordvrouw toch een van de betere en dat ze dan ook een leuke soundtrack hebben, speelt daar natuurlijk ook wat in mee. 😛 Gewoon een lekker en goed nummer om te beluisteren!

En hiermee zijn we op het einde van deze (hopelijk eenmalige) MusicTuesday. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en weer nieuwe inspiratie hebben opgedaan. Volgende week kunnen  jullie weer een normale MusicMonday verwachten en ik heb ondertussen een heel leuk idee verzonnen die ik binnenkort kan doen om wat variatie in mijn MusicMondays te creëren.

Vraag van vandaag: Welk liedje zouden jullie mij aanraden?

Geef een reactie

