MusicMonday 34

Ola people,

Daar ben ik weer met mijn oude, vertrouwde MusicMonday. En ik heb wat liedjes voor jullie kunnen vinden, dus laten we snel beginnen!

Wauw. Elke keer verrast Eminem mij weer. Hij komt elke keer zo scherp uit de hoek en zijn teksten zijn zo goed en met zoveel subtiele humor erin. Ook dit liedje is echt geweldig. Luister toch even naar het stukje van 4.25 minuten, want jeetje dat is wel echt de reden waarom je Eminem een rap god kan noemen. Zeer goed nummer dus en daarom zeker een aanrader!

Deze kwam ik laatst tegen op Teskuh.nl in een artikel over muziek die ze vroeger luisteren en wat juist zo leuk was, was dat ik dit liedje vroeger ook heel vaak geluisterd hebt. Het liedje is ook gewoon heel leuk om te beluisteren. Het heeft een fijne beat en een goede tekst om mee te zingen (of mee te blèren natuurlijk :P). Zeker een aanrader dit oude nummer!

Dit liedje is gewoon zo’n schattig en lief nummer. De tekst is lief, de muziek doet me een beetje dagdromen en geeft een fijn rustig gevoel zo vooral nu tijdens de proefwerkweek. Zeker een aanrader dus!

Oh, ik krijg elke keer kippenvel als ik dit liedje hoor! Het liedje dat elke keer bij de afsluiting van interessante overwinningen van de Olympische Spelen voorbij kwam en waarbij ik elke keer dacht: Hoe heet dit geweldige nummer? En gelukkig ben ik erachter gekomen. Nu was het dan nog even afwachten of ik als ik alleen het liedje hoorde, het nog net zo leuk vond als toen ik het tijdens de stukjes op de tv hoorde. Maar gelukkig is dat wel het geval. Een heerlijk nummer met een goede beat eronder en ik kan wel zeggen dat het een super Olympisch nummer is! Zeker een aanrader!

En nu doen we het even een beetje anders. Normaal heb ik vijf nummers die ik jullie heel erg aanraad, omdat ik het zelf zo’n leuke nummers vind en vaak luister. Maar nu wilde ik het iets anders aanpakken en een liedje pakken die ik zelf nog nooit heb gehoord en die, terwijl ik hem luister, gaan reviewen. Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en als je het meer wilt zien, laat dan vooral een reactie achter!

Dit liedje is van R5 en heet Pass my by. Ik ken R5 helemaal niet, dus ik ben heel benieuwd. Laten we beginnen!

Mijn eerste reactie is dat ik het een vrolijk liedje vind en dat ik nu best aan het swingen ben achter mijn computer. Het is een lekker vakantie nummer en ook de clip is goed in de vakantiesfeer. Wel vind ik het liedje een beetje de rustige kant en hij kan naar mijn mening nog iets vrolijker. Gewoon een leuk liedje, maar niet geweldig.

En dit was het dan alweer. Moet ik de volgende keer weer een nummer, die ik helemaal niet ken, reviewen? Laat het zeker even weten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende MusicMonday!

Vraag van vandaag: Hebben jullie nog nummers voor mij om te reviewen?

Geef een reactie

