MusicMonday 35

Ola people,

Vandaag heb ik weer een MusicMonday vol interessante liedjes voor jullie. Laten we maar snel beginnen!

Als je een vrolijk, snel liedje wilt om goed wakker te worden, dan moet je deze eens luisteren. Een heerlijke cover van The Vamps en wat een vrolijk clipje ook. Ik moest zo lachen van die slow motion beelden. Ik zou graag zelf ook eens met slow motion beelden willen werken, want dat lijkt me zo cool. Maar voor nu raad ik jullie dit liedje aan om eens te bekijken en te beluisteren!

Dit liedje vind ik zo leuk en lieflijk. Jacqueline Govaert vind ik een hele mooie heldere stem hebben en ik kan ook echt genieten van dit liedje. Ik miste haar een beetje, want ik vond haar altijd leuk zingen bij klokhuis (echt heel lang geleden). En ik vond het ook zo jammer toen ze met Krezip stopte, maar gelukkig is ze niet gestopt met liedjes maken. Daarom is dit liedje een leuke aanrader!

En ja, dit is dan een oud liedje, maar mooi en goed is ‘ie wel. Klinkt misschien een beetje stom, maar soms heb ik een beetje een smartlap nodig en nu vind ik Racoon niet echt een smartlap, juist het tegenovergestelde, maar toch vind ik dit een liedje dat laat inzien dat je niet de enige bent met problemen en dat je eruit moet komen. Een beetje zoals een smartlap, maar dan beter… Oke, ik maak het allemaal wel heel ingewikkeld nu. XD Het is gewoon een geweldig mooi lied. PUNT.

Wat? Een kinderliedje? Nee, een disneyliedje en wat voor een. Een liedje in 25 talen en ik moet zeggen dat ik stiekem dit liedje leuker vind dan het origineel in het Engels. Het klinkt zo grappig om al die verschillende talen te horen en je leert er ook nog eens van, want ik wist echt niet dat je ook Canadees Frans als taal hebt. Het allermooiste van het liedje vind ik nog wel dat ze Vlaams op het einde hebben, want het klinkt daardoor juist heel lieflijk terwijl ze best sarcastisch eindigt. Zeer leuk om eens te horen!

Ik wilde eerst weer een review maken van een onbekend liedje, maar ik kon de verleiding niet weerstaan om het liedje eerder te luisteren. Hoewel ik het liedje wat ik wilde reviewen niet echt leuk vond, vind ik dit liedje van dezelfde band wel erg leuk. Het doet me een beetje denken aan Olly Murs qua style. Het liedje is lekker vrolijk en zit goed in elkaar. Zeker een aanrader om te beluisteren!

En dit was het dan alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en volgende week staat er weer een MusicMonday klaar.

Vraag van vandaag: Wat is jullie favoriete liedje op dit moment?

Geef een reactie

