Fotografie: zelfportret

DSC_0343

Ola people,

Iets wat ik echt veel vaker erbij moet pakken, is mijn camera. Ik ben gek op fotografie, maar zelf fotograferen vind ik moeilijk. Toch waren de kriebels weer aanwezig, dus kwam mijn camera weer tevoorschijn en ging aan de slag.

DSC_0230

Dit keer deed ik zelfportretten, omdat ik dat nog het minst beheerst (niet dat ik zo’n natuurtalent ben in fotografie). Ik heb vooral problemen met het focussen, maar er zijn wel wat mooie portretten uitgerold en soms zijn juist de onduidelijke portretten heel mooi geworden. Heel veel plezier met bekijken!

DSC_0236

DSC_0245

DSC_0301

DSC_0304

DSC_0358

DSC_0361

DSC_0384

DSC_0395

DSC_0417

DSC_0452

DSC_0453

DSC_0454

3 gedachtes over “Fotografie: zelfportret

Geef een reactie

