MusicMonday 36

Ola people,

Vandaag zijn er weer leuke liedjes op het programma, want er wat heb ik toch weer leuke nummers ontdekt. Laten we maar snel beginnen!

En we beginnen met een heerlijk relaxed liedje. Dit liedje is van Jordan Haller, die je misschien kent van mijn artikel in Discovery of the day. Ik ben nog steeds geabonneerd op hem en toen ik dit liedje zag, was ik zeer benieuwd naar dit nummer. En wat is het toch een lekker liedje om te luisteren. Heerlijk wegdromerig, alleen met een gitaar begeleid, dus niet te veel poespas en gewoon heel fijn om te beluisteren. Zeker een aanrader!

Ja, en dan heb je deze. Dit is dan juist weer een heel druk nummer, maar wel echt super vrolijk. Heerlijk om het huis door rond te dansen met dit nummer aan, zeker in de vakantie. 😛 Het clipje vind ik ook echt heel leuk, zo met die kermisattracties erin. Ook zeker een aanrader om te beluisteren!

Dit liedje vind ik zo mooi en de clip past echt super goed bij het nummer. Ik krijg bij dit liedje altijd een beetje kippenvel. Het heeft iets wegdromerigs en ook iets zieligs in zich, maar ik kan niet goed plaatsen waarom ik dat voel bij dit liedje. Wel kan ik zeggen dat ik The Lumineers echt super goed vind en dit liedje zeker een aanrader is om eens te beluisteren!

Wauw. Ik hou van Amanda Seyfrieds stem. Ik vind dat ze echt super mooi kan zingen en dit liedje bewijst het maar eens. Sowieso vind ik Amanda Seyfried geweldig als persoon (kijk anders dit maar eens) en als actrice, maar ook haar zang is zo mooi. Dit liedje heb ik dan ook echt de hele tijd op repeat gehad en nog steeds vind ik hem super mooi. Echt, echt een aanrader!

En ik kan het niet laten… Maar dit liedje is echt zo geweldig van Amanda. Ze heeft dit liedje gemaakt voor de film Red Riding Hood en I love it! Het liedje past echt bij het sprookje Roodkapje en Amanda zingt het echt prachtig. Ik ben helemaal gek op haar stem en ik kan alleen maar positief over dit liedje zijn. Zeer zeker een aanrader!

En dat was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende MusicMonday!

Vraag van vandaag: Wie is jullie favoriete band/zanger/zangeres?

Geef een reactie

