MusicMonday 37

Ola people,

Vandaag is het maandag en dat betekent een nieuwe MusicMonday! 😀 Ik heb weer vijf leuke liedjes klaarstaan, dus laten we snel beginnen.

Mijn liefde voor Chef’Special is alleen maar groter geworden nadat ik ze ontdekt heb. En ik was dan ook heel blij toen ik dit liedje voorbij zag komen. Dit liedje is geschreven voor de overleden vader van Joshua (de zanger) en hij beschrijft zijn liefde voor zijn vader in dit liedje. Ik vind dit liedje echt zo lief en de tekst is zo schattig en goed. Het liedje geeft echt een rustig en veilig gevoel en daarom ook dat ik hem heel erg kan aanraden als je van rustige muziek houdt!

Mijn moeder heeft een goede muzieksmaak en bewees het maar eens door met de cd van Macklemore thuis te komen. Heel de cd is super sterk, maar dit liedje is een liedje wat ik nog niet kende en sprong er toch echt uit. Dit liedje heeft echt een heerlijke beat en de tekst is super sterk (net zoals al zijn andere nummers). Heerlijk nummer en zeker een aanrader!

Weer een liedje van Macklemore, maar dit keer wel een vreemde. Het is namelijk een liedje zonder zang erin en nu vind ik geen zang in een liedje niet erg, toch vond ik toen ik het voor het eerst hoorde nu niet zo’n interessant nummer. Macklemore is namelijk juist van de sterke teksten en ik miste dat eerst wel in dit liedje. Maar toch… toen ik het vaker had gehoord, was er iets wat ik er wel leuk aan vond. Het heeft een goede beat en als je het clipje erbij ziet, snap je dat er niet perse woorden voor nodig zijn om de muziek te verduidelijken. Een aanrader dus!

Eerst vond ik r5 in mijn review niet zo heel leuk en toch zit dit liedje van r5 wel in mijn MusicMonday. Hoe dat komt? Omdat ik dit liedje aanbevolen kreeg van Youtube en ik stiekem wel benieuwd was naar dit nummer. En ik moet zeggen, dit liedje is wel leuk en catchy. Het is een vrolijk, vakantie nummer waar ik vaak naar geluisterd heb, dus een aanrader is dit wel.

En dit is wel een van mijn vaakst gedraaide nummer nu. Ik vind dit liedje zo leuk en je kan het heerlijk meezingen. Sef vind ik ook een hele prettige stem hebben, dus ik was ook zeer blij met dit nummer van hem. Echt een heerlijk nummer om helemaal los om op te gaan, dus zeker een aanrader om te beluisteren!

En dit was het dan weer voor deze week, maar wees gerust want volgende week zien jullie weer een MusicMonday. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week!

Vraag van vandaag: Heb je nog nieuwe liedjes ontdekt?

Een gedachte over “MusicMonday 37

Geef een reactie

