MusicMonday 41

Ola people,

Weer een saaie of vermoeiende maandag achter de rug? Misschien kan deze MusicMonday je wat opvrolijken, want deze editie zit vol met leuke liedjes. Laten we maar snel beginnen!

En we beginnen meteen met een liedje die een super goede beat heeft. Dit liedje van Chris Brown heb ik echt dag in dag uit gedraaid, omdat die beat zo heerlijk was om naar te luisteren. En vooral op de fiets is ‘ie heel fijn, want je trapt daardoor snel door. 😛 Zeker een aanrader!

Rudimental is mijn favoriet als het gaat om de elektronische muziek. Ze maken altijd een goede combi tussen de ‘house’ muziek en de zang. Hoewel er niet heel veel in hun nummers gezongen wordt, vind ik toch elke keer dat ze me met hun muziek wel raken. Heel het sfeertje die ze met hun muziek maken, hoor je goed in hun nummers terug. Dat is ook zeker het geval bij dit nummer en daarom is het ook geen wonder dat ik dit nummer dan ook heel vaak gedraaid heb. Een aanrader!

Dit liedje vind ik heel vrolijk en het geeft me echt een gevoel alsof ik onderweg ben naar een vakantieplek of lekker een dagje naar het strand ga. Het heeft een heerlijke beat, Andy zingt leuk en de tekst is lekker vrolijk. Andy Grammer kwam ik per toeval tegen en ik denk dat ik zijn andere nummers ook zeker ga beluisteren.

Disclosure kende ik nog niet, maar Sam Smith natuurlijk wel van het liedje ‘La La La’ en zijn nieuwe nummer ‘Money on my mind’. Beide nummers zijn leuk, maar dit nummer vind ik nog ietsjes leuker. Het heeft ten eerste een goede beat, ten tweede heeft Sam Smith een mooie stem, maar waar mij het om gaat is de goede opbouw van het nummer. Dit nummer leeft echt naar het refrein toe en ik hou echt van dat soort nummers. Echt een aanrader dus! Trouwens voor diegene die benieuwd zijn naar wie die jongen in die lift is, wat ik me natuurlijk helemaal niet kan voorstellen. (ik heb hem zelf natuurlijk ook niet opgezocht 😛 ) Dat is Paolo Gallardo.

Dit liedje vind ik echt heerlijk om te luisteren. Het heeft een vrolijke beat, Hayley heeft een geweldige stem (zoals in alle liedjes van hun) en ik kan lekker fijn met dit nummer meezingen. Door dit liedje krijg ik alleen maar meer en meer zin in de zomervakantie en het heerlijke weer wat daarbij hoort!

En dit was het weer voor deze week. Volgende week staat er weer een MusicMonday klaar, dus tot dan!

Vraag van vandaag: Hebben jullie ook zo’n zin in de zomervakantie?

 

 

 

Geef een reactie

