MusicMonday 42

Ola people,

Als eerste wil ik jullie allemaal nog even vrolijk Pasen wensen! Ik hoop dat jullie een fijne vrije dag hebben. Voor jullie allen heb ik weer een MusicMonday klaarstaan, dus laten we snel beginnen!

Oke, ik was Haris een beetje vergeten. Ik geef het toe. Het was dat een vriendin dit liedje doorstuurde, want anders was ik hem echt helemaal vergeten. Voor wie Haris niet kent en denkt ‘Waar heeft Tessa het over?’: Haris deed mee met de X factor en ik was op dat moment een klein beetje obsessed van zijn stem. Daarna was het alleen een beetje verwaterd en zo kwam het dat ik helemaal niets van dit nummer wist tot een vriendin mij daar op wees. En ik moet zeggen, nu ik zijn stem weer hoor, weet ik weer waarom ik zo obsessed was. Hij heeft namelijk een fijne stem om naar te luisteren en ook in dit liedje laat ‘ie hem goed horen. Daarnaast werd ik natuurlijk weer verblind door zijn mooie ogen (vooral op het einde! :D).  Het liedje heeft een hele fijne beat en is zeker een aanrader om naar te luisteren!

En over lekkere nummers gesproken! Dit nummer is heerlijk om naar te luisteren en is lekker om op te swingen. Het heeft een heerlijke beat, leuke tekst en de heerlijke stem van Joshua. Dit liedje komt van het nieuwe album van Chef’Special en is een van mijn favorieten, want ik heb hem de laatste tijd alleen maar op repeat gehad. Dat geeft dus aan dat ik hem zeker leuk vind!

Bijna 8 miljoen views in 3 dagen tijd en er zullen er nog veel meer bijkomen denk ik. De laatste tijd ben ik weer veel One Direction gaan luisteren, aangezien ik in juni naar hun concert ga en wel hun liedjes uit mijn hoofd moet kennen. 😛 Dit liedje was en is nog steeds niet mijn favoriet, maar door de clip ben ik hem wel veel meer gaan waarderen. Ik vond hem leuk, maar nu veel leuker. Ik vind juist zo leuk dat ze het clipje zo simpel hebben gehouden, want dat laat je wel meer naar het liedje luisteren. Een aanrader om eens te bekijken.

Op Max Schneiders kanaal kijk af en toe eens en ik word altijd blij als ik dan een nieuw liedje zie verschijnen. Dit liedje was er op een of andere manier een beetje tussen geschoten, maar toen ik hem laatst ontdekt had, was ik wel extra blij met het liedje. Want jeetje, wat heeft dit liedje een heerlijk swingbeat! Ik word hier echt zo vrolijk van. Het heeft echt een heerlijke beat en Max laat zijn fantastische stem hier goed horen. Vooral in de hoge stukjes laat ‘ie zijn stem fantastisch klinken. Echt een aanrader!

Ik merk opeens dat in deze MusicMonday veel artiesten bijzitten waarover ik al eerder heb geschreven. Zo ook Jordan van dit liedje, die je kan kennen van Discovery of the day. Nu heeft hij weer een mooie cover van het prachtige liedje Magic (van Coldplay) gemaakt en ik kon dan ook niets anders dan hem in de nieuwe MusicMonday stoppen. Jullie weten hoe goed ik Jordan vind en ik kan dan ook alleen maar aanraden om dit liedje eens te beluisteren!

En dit was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week!

Vraag van vandaag: Wat vinden jullie van deze liedjes?

 

 

 

Geef een reactie

