MusicMonday 43

Ola people,

Genieten jullie ook al zo van het mooie weer en het feit dat het vakantie is? Ik wel šŸ˜› Hoewel ik me donderdag en vrijdag niet lekker voelde, is dat nu zo goed als weg en daar ben ik blij mee. Maar nu over muziek. Ik heb weer allemaal liedjes verzameld en wil ze maar al te graag delen, dus laten we maar snel beginnen!

Sommige liedjes van Little Mix vind ik helemaal niks, maar sommige liedjes van hunĀ zijn juist heel leuk. Dit liedje is daar een van en ik denk dat het komt door de persoonlijkheid die ze in dit liedje hebben gestopt. Het liedje komt binnen, heeft een heel mooie tekst en is gewoon leuk om naar te luisteren. Het clipje vind ik ook heel mooi gedaan en die kinderen in het begin zijn zo schattig! Een aanrader!

Dit liedje zag ik toevallig voorbijkomen en meteen toen ik de eerste tonen hoorde, wist ik dat hij hier in mijn MusicMonday moest komen. Chris Hordijk heeft een heerlijke stem om naar te luisteren en dit liedje is fijn om mee te zingen of op mee te dansen. Een aanrader dus!

Oke, ik moet eerlijk zeggen dat ik normaal niet van ‘housemuziek’ houd, behalve als het zo gevormd is (enĀ er in gezongen is)Ā zoals in bijvoorbeeld She wolf, Memories etc. Een enkele keer zal je mij wel eens betrappen op ‘house muziek’ en dan zal je 9 van de 10 keer Martin Garrix horen. Ik vind dat hij fijne housemuziek maakt, omdat hij veel van die lange, goede pauzes erin houdt. Het is dan niet alleen maar van dat heel drukke muziek, maar er zit ook even wat rust erin. Laatst was ik ook weer eens housemuziek aan het luisteren en toen kondigde Martin Garrix aan dat hij net een nieuwe plaat had uitgebracht (deze dus). Ik merkte dat ik deze plaat toch wel erg leuk vind, zo leuk dat ik vond dat hij een plekje mocht krijgen in mijn MusicMonday. Tja, wat kan ik erover zeggen. Het is een fijne plaat met goede pauzesĀ erin en daarom een aanrader voor de mensen dieĀ housemuziek leuk vinden.

Ook dit nummer ben ik per toeval tegengekomen en fijn dat hij is! De stem klinkt echt heel lekker en de muziek erachter is ook super fijn. Dit is echt een liedje om voor het slapengaan te draaien en heerlijk bij weg te dromen. Een aanrader!

Dit nummer kent iedereen denk ik wel, maar jeetje wat heb ik deze de laatste tijd vaak gedraaid. Dit nummer is een van de eerste nummers dat ik echt een leuk nummer vond toen ‘ie heel vaak op de radio werd gedraaid. Tom Chaplin heeft echt een fijne stem enĀ de muziek van Keane is ook gewoon zo goed.Ā Het blijft echt een nummer die naar jaren later nog geweldig is en dat is dan ook de reden dat ik deze heel vaak gedraaid heb de laatste tijd.

En dit was het alweer voor deze week. Volgende week weer een nieuwe MusicMonday en voor nu zeg ik een hele fijne vakantie gewenst!

Vraag van vandaag: Welk liedje blijft volgens jullieĀ leuk ondanks het liedje al (best) oud is?

Een gedachte over “MusicMonday 43

Geef een reactie

