Youtube, bloggen, verandering, examens en veel meer

Ola people,

Het is bijna een jaar geleden dat ik met bloggen begon. Ik wilde dingen van mij afschrijven en dingen met mensen delen. Toch heb ik het wel heel erg onderschat hoeveel tijd daar in kwijt ging. En ik vond het moeilijk om mijn eigen draai te vinden aan mijn blog. Daarnaast ging dit jaar totaal niet hoe ik wilde hebben en zijn er ook een aantal vervelende dingen gebeurd die het jaar nog zwaarder maakte. Maar in een later artikel (na mijn examen uitslag) vertel ik daar meer over. Door dit jaar en het nog niet weten wat ik precies met mijn blog wilde, kwam mijn blog toch een beetje onder het stof te liggen.

Maar daar komt verandering in.

Ik ben het namelijk de negatieve tijd van dit schooljaar een beetje zat en wil me storten op dingen die ik ECHT leuk vind. Daarom dat er een paar veranderingen en aanvullingen aan mijn blog komen. Ik wil namelijk meer artikels en meer vaste rubrieken. Mijn MusicMonday’s worden altijd goed bekeken en dat is ook echt iets wat ik heel erg leuk vind om te maken. Ik deel graag muziek aan mensen en de MusicMonday’s blijven dus ook nog een vaste rubriek op maandag. Maar daarnaast is mijn doel om te proberen elke week een filmpje te uploaden op mijn Youtubekanaal, want ook die heeft heel erg onder het stof gelegen. Mijn filmpjes zullen over vanalles gaan en daarin zal ik echt mijn draai moeten vinden. Maar reken er maar op, dat het filmpjes zijn waar voor iedereen wat bij zit. Deze filmpjes zullen waarschijnlijk elke vrijdag online komen en om te laten zien dat ik het echt wil oprapen, heb ik voor deze week al een filmpje gemaakt.

(Ik zou het leuk vinden als je je abonneerd. Mijn kanaal heet trouwens: tessavlogit)

Daarnaast wil ik elke zondag een kort artikel hebben met iets van fotografie en een verhaaltje erbij. Dit kunnen over dingen zijn die ik die week heb meegemaakt, maar dan heel kort en (hopelijk) leuk uitgelegd en uitgebeeld. Ik vind fotografie erg leuk en wil er graag meer mee doen en hoop mezelf zo te motiveren. Dit artikel wil ik misschien later uitbreiden om iets van interactie met jullie lezers te krijgen, maar ik weet nog niet precies hoe. In ieder geval kunnen jullie elke zondag een leuk kort artikel verwachten.

Als laaste wil ik proberen om elke woensdag een artikel te maken. Waarover? Dat zal elke keer anders zijn. Ik heb voor de komende weken al wat ideeën, maar ideeën van jullie kant zijn van harte welkom. Wees vrij om dingen voor te stellen en ik beloof er wat mee te doen.

Dat waren de mededelingen. Vanaf volgende week ga ik volledig van start en zie je dus elke maandag, woensdag, vrijdag en zondag een artikel verschijnen op mijn blog. Ik heb er in ieder geval veel zin in en ik hoop jullie ook.

Geef een reactie

