Stiekem een beetje trots

zonsondergang 1 zonsondergang 2

Dit schooljaar was geen geweldig schooljaar. Daarom dat ik nu extra blij ben met de vakantie, omdat ik al mijn stress van mij af kan leiden. Helaas is mijn zelfvertrouwen door dit schooljaar wel erg naar beneden gezakt. Toen ik een baantje zocht, gesolliciteerd had en het baantje kreeg, was ik zenuwachtig. Heel zenuwachtig. De stress was nog niet volledig weg en kwam even zijn kop opsteken, maar ik kan met nu blij zeggen dat ik doorgezet heb. En hoewel een bijbaantje echt niet zo heel speciaal is en ik echt niet het beste heb laten zien van mijzelf, ben ik stiekem een beetje trots. Trots dat ik beetje bij beetje mijn zelfvertrouwen weer terugkrijg. Ik kan weer genieten van een mooie ondergaande zon terwijl ik op mijn fiets naar huis fiets na een avondje hard werken.

Plaats een reactie