MusicMonday 46

Ola people,

Dit zijn de laatste liedjes die ik in mijn drie weken afwezigheid hier op mijn blog, heb geluisterd. Vanaf volgende week zijn alle liedjes weer ‘actueel’. Laten we snel beginnen, want ik kan niet wachten om deze vijf leuke liedjes te laten horen.

Ik kan wel zeggen dat dit nummer in mijn top 5 allermooiste liedjes ever staan. Ik kende de band niet en ze zijn ook nog zeker niet groot, maar jeetje wat zijn ze goed! Mijn favoriete band is geboren denk ik. XD Dit nummer is steengoed. Het heeft een prachtige tekst, prachtige instrumentenspel en het liedje wordt zo mooi gezongen! Kippenvelnummer en daarom een hele dikke aanrader!

En ook dit nummer van Fink heb ik heel vaak gedraaid. Hoewel zijn voorganger hierboven nog ietsjes beter is naar mijn mening, is ook dit een echt prachtig nummer. Ik houd steeds meer van deze rustige muziek en zeker op de fiets met het zonnetje dat op je schijnt, is het heerlijk om naar dit soort muziek te luisteren. Dus raad is? Ook dit is een aanrader! 😛

Dit nummer vind ik gewoon een heerlijk zomerliedje! Zeker met dit clipje wordt ik weer helemaal vrolijk en blij dat de zomer nu echt is begonnen. Ook vind ik het heel knap dat dit clipje in een take is genomen, want jeetje dat zijn nogal veel pasjes die je moet onthouden.

Charlotte Campbell heb ik wel een beetje in mijn hart gesloten, want ze lijkt me zo’n aardig meisje. En daarnaast maakt ze ook nog eens prachtige muziek. Ook dit liedje vind ik echt prachtig gecoverd en hoewel ik het origineel heel goed vind, vind ik deze cover nog ietsjes beter. Een aanrader dus om eens te beluisteren en luister ook zeker eens naar de andere liedjes die op haar kanaal staan (Charlotte Campbells kanaal).

En ja, ik kan niet genoeg krijgen van mijn discovery of the day 3 James TW. Hij heeft niet de allersterkste stem, maar iets in zijn muziek laat me telkens terugkomen op zijn kanaal. Ook dit liedje moest ik weer delen, want het heeft weer een lekkere sfeer over zich heen en is toch wel weer een goed liedje. Een aanrader!

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende MusicMonday!

Vraag van vandaag: Welke nieuwe band/zanger/zangeres heb jij laatst ontdekt?

Geef een reactie

