Gezakt, maar toch blij

niet geslaagd

niet geslaagd 2

Gezakt. Dat was wat ik dacht en wat ik ook te horen kreeg toen ik donderdag werd gebeld. Ik denk dat andere mensen het erger vonden dan ikzelf, want ik had het dit schooljaar al aan zien komen. Toch ben ik trots, want ondanks ik ben gezakt, heb ik toch keihard aan dit jaar getrokken en weet ik dat ik mijn best heb gedaan. Volgend jaar is het weer een nieuwe ronde, dus ook nieuwe kansen. Nu eerst maar lekker genieten van de vakantie. De koffers zijn van zolder gehaald en ik ben al een beetje de spullen aan het sorteren die mee moeten. Nu hopen dat ik niks vergeet. 😛

 

 

Geef een reactie

