MusicMonday 47

Ola people,

Ik hoop dat als je dit jaar examens had, je nu gefeest hebt, omdat je geslaagd bent. En voor diegene die dat niet zijn: volgend jaar is er weer een kans. Ik geniet op dit moment heerlijk van het weer en waarmee wordt dat nog leuker? Tuurlijk, met muziek! Daarom heb ik weer vijf nummers voor jullie uitgekozen om bij dit lekkere weer te beluisteren.

Dit is echt een vrolijk zomerliedje. Het heeft een fijne beat en wordt leuk gezongen. Vooral Cisco (die met de lange haren) vind ik een fijne stem hebben om te horen. Gewoon een heerlijk lied om te beluisteren dus!

Dit liedje vond ik omdat Bethany Mota in haar favorieten video deze aanraadde. En ik vind hem echt leuk. Het heeft sowieso een fijne beat en ik de stem van de zangeres echt heel mooi om naar te luisteren. Ook is de tekst voor best veel mensen herkenbaar denk ik. Een mooi liedje om aan te raden!

Oke, ik zal eerlijk zijn. Ik zag Jett Rebel bij The Social Club voorbijkomen en ik vond hem meteen een vreselijke gladjanus. Het was zelfs zo erg dat ik geen liedjes van hem wilde horen. Toch klikte ik op dit liedje en dat kwam omdat ik toch nieuwgierig geworden was naar zijn muziek aangezien hij al een aantal grote prijzen had gewonnen. En ik moet zeggen, dit liedje vond ik zo leuk dat ik hem in mijn MusicMonday wilde plaatsen. Ik wil niet zeggen dat ik hem nu helemaal geweldig vind, want niet alle liedjes die hij maakt vind ik leuk, maar ik kan hem nu wel ietsjes waarderen. Het liedje heeft een lekker snel tempo en ik vind de tekst leuk om mee te zingen.

Dit liedje heb je al kunnen horen in mijn zomerse vlog. Wat vind ik dit een geweldig nummer! Het maakt me elke keer zo vrolijk en bij dit liedje denk ik echt meteen aan de zomer. Dit liedje kan ik de hele dag op repeat hebben en dan nog word ik er vrolijk van. Een hele dikke aanrader!

Dit nummer kwam ik echt eergister tegen. Kelvin Boerma tweette dat dit zijn favoriete nummer op dit moment is en ik moet hem gelijk geven. Misschien komt dit nummer je bekend voor, want dat kan wel kloppen aangezien hij ook in een reclame zit (al weet ik niet meer welke). Dit nummer heeft een heerlijke beat en Jamie heeft een goede stem om lekker ruig en ruw te zingen, wat echt perfect bij dit nummer past. Een dikke aanrader dus!

En dit was het alweer. Ik hoop dat jullie deze MusicMonday leuk vonden en geniet van je maandag!

 

Geef een reactie

