Met wie ik wel een beschuitje wil eten? Mancrush: Simon Baker

simon baker 2

Als ik heel eerlijk ben, ben ik wel iemand die het uiterlijk van een jongen best belangrijk vind. Het is alleen niet het uiterlijk, maar ook de uitstraling die iemand uitstraalt, wat mij doet smelten (of juist helemaal niet). Een grappig voorbeeld: ik heb Zac Efron nooit knap gevonden en nog steeds vind ik hem niet knap. Toch is hij niet lelijk, maar heeft voor mij gewoon echt geen uitstraling ook al lijkt hij mij een aardige vent.

Iemand die ik wel erg aantrekkelijk vind, is Simon Baker. Laten we het nu niet hebben over dat hij al veel ouder is en mijn vader had kunnen zijn, hij kinderen heeft en al gelukkig getrouwd is. Daar gaat het mij ook helemaal niet om. Waar het bij mij om gaat is dat ik sommige jongens/mannen echt niet knap vind en andere juist wel. Simon Baker staat echt bovenaan op mijn lijstje van knappe mannen (veelal acteurs en zangers die op mijn lijstje staan, zoals Ashton Irwin, Dave Franco en Ryan Reynolds Edit: en we moeten zeker Max Irons niet vergeten!) en dat is ie al geweest sinds ik in 2008 naar de eerste aflevering van The Mentalist keek. Toch grappig dat ik sommige jongens/mannen niets vind en andere juist heel aantrekkelijk vind.

simon baker

Ik heb ook niet echt een specifieke type als het gaat om jongens waar ik op val, want dat is elke keer verschillend. Maar als je nu aan mij vraagt wat ik echt aantrekkelijk vind (van jongs af aan al) dan is het blond krullend haar, kuiltjes in de wangen, normaal mannenpostuur en een mooie glimlach. Drie keer raden waar deze beschrijving heel erg op lijkt… Juist, Simon Baker.

Simon Baker ontdekte ik dus toen ik in 2008 naar de nieuwe serie The Mentalist (mijn favoriete serie ever!) keek. Elke donderdagavond om half 9 zat ik dan voor de tv en keek ik weer naar de mijn favoriete serie met de knappe ‘Patrick Jane’ erin. Ik wist alleen eerst niet dat Patrick Jane werd gespeeld door Simon Baker. Dat kwam toen ik The Devil Wears Prada kreeg van mijn moeder, die film ging kijken en zag dat die ‘Patrick Jane’ erin speelde. Vanaf toen heb ik de film echt 100 keer gezien, ken ik het hele verhaal uit mijn hoofd en wist ik dus dat ‘die knappe karakter’ werd gespeeld door Simon Baker. En niet alleen de film, maar ook alle extra scenes ken ik uit mijn hoofd, want ja een 14 jarige meisje mag toch ook een beetje kwijlen bij die knappe acteur? Toch? 😛

Inmiddels ben ik 18 jaar en nog steeds vind ik Simon Baker even knap als ik hem toen vond. Laten we nu alleen zeggen dat ik wat realistischer ben en niet meer geloof in hem ooit tegenkomen of meer van die ideeën die ik als 14 jarige had. Maar nog steeds maakt mijn hart een klein sprongetje als ik hem op tv, serie, film, Youtube-filmpje (wat moeten we toch zonder Youtube?!) of in een reclame zie spelen. Hij is ongelofelijk aantrekkelijk en charmant en dat is denk ik ook de reden dat hij bovenaan mijn lijstje staat.

En voor nu wat leuke clips voor diegene die hem niet kennen of hem net zo graag als ik bewonderen:

 

En als ik hem ooit echt een keer tegenkom, wie weet eet ik dan wel een beschuitje met hem. 😛

Vraag van vandaag: Wie is jouw crush?

 

 

 

 

 

 

2 gedachtes over “Met wie ik wel een beschuitje wil eten? Mancrush: Simon Baker

Geef een reactie

