Genieten van kleine momenten

DSC_0042DSC_0131

Gister naar de film ‘The Fault in our Stars’ met een vriendin, vandaag een rustig dagje voordat ik vanavond moet werken. Een fijne vakantie kan ik wel zeggen. Hoewel ik deze week wel ziek ben geweest, ben ik er alweer bovenop en gaan we weer door. Gister wilde ik heel graag weer even met mijn camera fotootjes schieten en omdat de rozen bij ons nog in bloei stonden, werden zij het slachtoffer van mijn fotokunsten. 😛 Oh en de bijen die op de lavendel zaten ook. Met het liedje Come Together die ik nog niet eerder heb gehoord, sluit ik af. Geniet van je dag!

DSC_0041DSC_0072

DSC_0100DSC_0030

Geef een reactie

